Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2015

Φαήλος: Είπα ότι στηρίζω Μεϊμαράκη. Έχω άκαμπτη μέση και δεν αλλάζω...


Ενώ όλο το σαμαρικό σύστημα στηρίζει με νύχια και με δόντια τον Απόστολο Τζιτζικώστα, δύο από τα πρωτοπαλίκαρα του Αντώνη Σαμαρά έχουν διαφοροποιηθεί.
Πρώτος ο Φαήλος Κρανιδιώτης που δήλωσε με άρθρο του ότι στηρίζει τον Βαγγέλη Μεϊμαράκη και δεύτερος ο Γιώργος Μουρούτης που με ανάρτησή του επισήμανε ότι ο Τζιτζικώστας δεν
μπορεί να γίνει πρωθυπουργός λόγω του κωλύματος που έχει ως περιφερειάρχης.
Σήμερα με νεότερη δήλωσή του ο Φαήλος Κρανιδιώτης επισημαίνει:
“Εχω παρει καθαρη θεση, τοσο με ραδιοφωνικες συνεντευξεις, οσο και με το αρθρο μου στην Κυριακάτικη Δημοκρατια.
Στηριζω Μεϊμαράκη για τους λογους που εχω αναφερει και ειμαι απο αυτους με ακαμπτη μεση”.
Τώρα βέβαια, αν αυτή η στήριξη κάνει καλό στον Βαγγέλη; Είναι ένα ερώτημα που αυτή τη στιγμή δεν μπορούμε να δώσουμε απάντηση...

 rigillis18.blogspot/N. Δαυλός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.