Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015

Απορίες απλού ψηφοφόρου...

Θα μπορούσα να πω, κουτσοί - στραβοί στον Άγιο Παντελεήμονα, βοήθειά μας... Αλλά εδώ συμβαίνει το κάτι άλλο...
Ρατσίστρια δεν είμαι. Καλή χριστιανή θεωρώ ότι  είμαι, χωρίς να έχω πρόβλημα αν ο άλλος είναι χριστιανός, μουσουλμάνος, ινδουιστής ή βουδιστής. Και νομίζω ότι σε γενικά πλαίσια, η δικαιοσύνη λειτουργεί σωστά και οι "κακοί" είναι στη φυλακή...
Όμως έχω αρχίσει και έχω απορίες:

- Οι Αλβανοί στέλναν μηνύματα να ψηφίσουν οι ομοεθνείς τους ΣΥΡΙΖΑ...
- Στη Ροδόπη βγήκαν οι μουσουλμάνοι του ΣΥΡΙΖΑ και δεν βγήκε χριστιανός υποψήφιος...
- Και τέλος στις φυλακές βγήκε πρώτος ο ΣΥΡΙΖΑ...
Είπαμε ρατσίστρια δεν είμαι, αλλά απορίες έχω, και μέχρι εκεί....
rigillis18.blogspot/Η Ρηγιλλίτσα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.