Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

Κατατρώμε τις σάρκες μας...


Οικονομολόγος ούτε είμαι ούτε ήμουν ποτέ... Αυτό που έκανα πάντοτε ήταν χρηστή διαχείριση των οικονομικών του σπιτιού μου... Όταν πρωτοέπιασα δουλειά χρωστάγαμε παντού, τράπεζες, μαστόρους, εμπόρους, ερχόταν κατασχέσεις στο σπίτι μας... Όμως με τα πρώτα χρήματα που «έπιασα» στα χέρια μου πήγα και πήρα μία μπλούζα της μάνας μου και μία εργαλειοθήκη του πατέρα μου... Με τα δεύτερα αγοράσαμε και παπούτσια, έ, πήγαμε και σε ένα ταβερνάκι...
Τι θέλω να πω με αυτό; Ότι όταν ο κόσμος εργάζεται κινείται το χρήμα. Και ο μπακάλης και ο μανάβης και ο παπουτσής και ο έμπορος και ο ταβερνιάρης κάνουν τζίρο και ο τζίρος φέρνει έσοδα στο κράτος...
Ήθελα να ήξερα ποιό φωτεινό μυαλό είναι αυτό που έβαλε όλους τους Έλληνες στο τρυπάκι της ανεργίας , της ανέχιας, της φτώχειας... Μα, όταν εγώ δουλέψω και ο επιχειρηματίας θα βγάλει και το κράτος θα εισπράξει...
Αρκεί να έχει τους σωστούς ελεγκτικούς μηχανισμούς...
Αρκεί να νοιάζεται για τον πολίτη του...
Αρκεί η πολιτεία να δημιουργήσει συνθήκες για να υπάρξουν δουλειές στον ιδιωτικό τομέα, γιατί μόνο μόνο αυτός μπορεί να «γεννήσει» θέσεις εργασίας και να κινηθεί η αγορά....
Εμείς όμως εδώ χάσαμε το μέτρο... Εμείς εδώ κατατρώμε τις σάρκες μας... Καθημερινά στα τηλεοπτικά παράθυρα, οι τηλεοπτικοί αστέρες κόπτονται για τα μεροκάματα πείνας... κόπτονται για τα προνόμια των βουλευτών... κόπτονται για τα προνόμια  των ΔΕΗτζήδων ή των ΤΑΞΙτζήδων... Για τα δικά τους προνόμια;  Αυτοί είναι στο απυρόβλητο;
Και αφού όλοι κόπτονται για τα προνόμια όλων και να κοπούν και άλλοι κόπτονται για να απελευθερωθούν τα κλειστά επαγγέλματα κ.ο.κ., ας μου πούνε, λοιπόν, το επάγγελμα του βενζινά στην εθνική οδό είναι κλειστό ή ανοικτό;;; Δεν είδα κανέναν, μα κανέναν, να κόπτεται γι’ αυτό...
Δεν είδα κανέναν να κάνει σχόλιο για το πόσο πουλάει η «κρατική» ΕΚΟ και πόσο οι άλλες;
Το τελευταίο που φταίει σε αυτόν τον τόπο είναι ο εργαζόμενος...
Και στο κάτω κάτω της γραφής δεν πήγε κανένας με το έτσι θέλω να «μπαστακωθεί» στη δουλειά, κάποιοι τον βάλανε...
Και επειδή ο λαός μας είναι φιλόσοφος, λέει, όποιος έχει τα γένεια έχει και τα χτένια... Αυτοί οι κάποιοι λοιπόν, ας φροντίσουν τώρα να βρούνε λύσεις, ΤΩΡΑ! Και ας αφήσουν κατά μέρος τα παιχνιδάκια της εφεδρείας...
Η Ρηγιλλίτσα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.