Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Μπράβο Βασιλικούλα μου...


Θέλω να σας εκμυστηρευτώ ότι αυτή τη Βασιλικούλα τη συμπαθώ μόνο και μόνο γιατί είναι ειλικρινής η κοπέλα...Όχι σαν τον κανονικό εκπρόσωπο που είναι φτυστός ο Πινόκιο...
Και να εξηγηθώ για τις δηλώσεις μου:
Θυμάστε που είχε αποκαλέσει βαρίδια τους Καραμανλικούς και τον Καραμανλή η Βασιλικούλα;;;; Αλήθεια έλεγε η κοπέλα! Για τους Σαμαροφύλακες ότι θυμίζει ...Καραμανλή είναι απολύτως βαρίδι...
Έχω όμως και νέα δήλωσή της. Βγήκε σε ραδιόφωνο και έλεγε για το +9 που κατέγραψε η Public Issue για τη ΝΝΔ-Δ21...
«Η πραγματικότητα των δημοσκοπήσεων που πολλές φορές είναι εντελώς διαφορετική από τη ρεαλιστική....», είπε και θα συμφωνήσω με την αναπληρώτρια εκπρόσωπο...Ναι Βασιλικούλα μου. Το +9 μόνο ρεαλιστικό δεν είναι και είναι προς τιμήν που έστω και με ...τακτ το παραδέχεσαι και το ομολογείς δημοσίως...
Μπράβο Βασιλικούλα μου!!!

Του Γαλάζιου Καρχαρία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.