Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Αχ, καλή μου χορεύτρια της ΝΝΔ-Δ21


Η χορεύτρια της ΝΝΔ-Δ21 έδωσε πάλι ρέστα!!!
Τρομερές πιρουέτες Φωτεινή μου!!!
Γιατί ειδικά στην πολιτική έχει σημασία όχι μόνο τι λέει κανείς αλλά και ποιος το λέει...
Γιατί Φωτεινή μου με συμπάθεια ακούγονται όλα όσα λες ότι οι συνάδελφοί σου που έδωσαν τα βουλευτικά τους αυτοκίνητα, το έκαναν υποκριτικά γιατί οι συγκεκριμένοι δεν τα έχουν ανάγκη, αλλά μην το παίζεις εσύ αθώα περιστερά...
Γιατί καλή μου χορεύτρια μπορεί να διαλαλείς με κάθε ευκαιρία ότι κυκλοφορείς με το μετρό αλλά στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί...
Γιατί καλή μου χορεύτρια ένα πουλάκι ήρθε και μου σφύριξε ότι ως δημοτικός σύμβουλος Αθηναίων επί δημαρχίας της αυτού μεγαλειότητος  Δημήτρή Τρισμέγιστου Αντιπροέδρου Αβραμόπουλου, κυκλοφορούσες με αυτοκίνητο, οδηγό και άνθρωπο της ασφάλειας  που πλήρωναν οι δημότες...
Αχ, καλή μου χορεύτρια καλές οι πιρουέτες σου αλλά παλιομοδίτικες όπως οι παλαιοκομματικές λαϊκίστικες συμπεριφορές του αρχηγού σου...

Του Γαλάζιου Καρχαρία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.