Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2021

Χατήρι του ενός, χατήρι του αλλουνού, πού καιρός να κάνω υπουργό κανένα από τα "παιδιά" μου


Έχω αρχίσει και αισθάνομαι ένα κόμπλεξ! Δεν μπορεί... Κάτι κάνουμε λάθος και εγώ και τα παιδιά μου και όλο μου το σόι και οι γείτονες και τα παιδιά τους!!! Δέκα εκατομμύρια Έλληνες, δεν μας λες και λίγους και δεν βρίσκεται ένας Έλληνας να σώσει την Ελλάδα!!! Κύριε Πρόεδρέ μας!!! Μας τελείωσαν τα εγχώρια αριστερά και πιάσαμε και τα Κυπριακά;;; Καλέ μου Πρόεδρε  αν θέλαμε τα παιδόπουλα της Κύπρου θα είχαμε μεταναστεύσει στην Κύπρο να έχουμε και ήλιο περισσότερο καιρό τον χρόνο...

Αλλά να σου πω καλέ μου Πρόεδρε: Αν θέλαμε τα παιδόπουλα του Καρατζαφέρη, θα φέρναμε τον Καρατζαφέρη!!! Καλά δεν το συζητώ για το ΠΑΣΟΚ!!!

Εκεί κοντεύουμε να το μεταγράψουμε ολόκληρο!!! Αν θέλαμε τα παιδιά του Σημίτη, θα φέρναμε τον Σημίτη! Μας έχουν ξεφύγει του Βαρουφάκη, αλλά μετά την τελευταία μεταγραφή νομίζω ότι ...ατύχησαν!!!

Αλλά και αν θέλαμε συναίνεση, δεν θα σου δίναμε το ποσοστό που σου δώσαμε... Θα κρατάγαμε τα μπόσικα, αλλά εμείς θέλαμε να κυβερνήσεις μόνος σου! Το κατάλαβες; Μόνος σου με τα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας.

Αν θέλαμε κάτι άλλο θα το ψηφίζαμε και θέλουμε το αυθεντικό και όχι το ιμιτασιόν. Αυτό να το προσέξεις: Το αυθεντικό!

Καλέ μας κύριε Πρόεδρε τόσα χρόνια σε αυτό το κόμμα και δεν βρήκες άξιο στέλεχος να βάλεις; Μπορεί και να έχεις δίκιο, γιατί μετανάστευσαν πολλά και διαπρέπουν -κατά πως λέτε και εσείς οι του Μαξίμου; brain drain- αλλού!!! Και εμείς τους είπαμε, εσύ εννοούσα, πριν από λίγο καιρό ότι θέλεις να τα φέρεις πίσω και να τους δώσεις και κίνητρα, αλλά μάλλον κάτι άλλο θα εννοούσες...

Πάντως σε γενικές γραμμές: Αυτό το κόμμα του οποίου ηγείσαι δεν έχει "γερά μυαλά"... Αλλά πρόσεξε γιατί όταν θα πας σε εκλογές ο κάθε κατεργάρης θα είναι στον πάγκο του....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.