Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2016

Γιακουμάτος: Εμένα στην καρδιά μου είναι η Κωνσταντινούπολη, η Ίμβρος και η Τένεδος

«Ρουκέτα» από Γιακουμάτο: Εμένα στην καρδιά μου είναι η Κων/πολη, η Ίμβρος και η Τένεδος
"Ή θα πάμε με διεθνείς, συμβάσεις σοβαρές και υπεύθυνες, που έχουμε υπογράψει και είμαστε όλοι υποχρεωμένοι να τις τηρήσουμε ή πάμε με την καρδιά και με το ψυχισμό και με το θυμικό...", δήλωσε ο βουλευτής και επί σειρά ετών υπουργός της Ν.Δ., Γεράσιμος Γιακουμάτος, μιλώντας στο "Radio Marconi 96,1 F.M." του Βόλου και στον Αντώνη Κουμιώτη, για την τουρκική προκλητικότητα.

Πιο συγκεκριμένα, ο πρώην υπουργός είπε χαρακτηριστικά: "Εγώ βλέπω μια χάρτινη τίγρη, διάτρητη παντού, σαν κεφαλοτύρι Νάξου είναι η Τουρκία. O ψευτοσουλτάνος απειλεί θεούς και δαίμονες, ενώ είναι μια χάρτινη τίγρης. Πρέπει να πάρει την απάντηση που του αξίζει. Εάν αυτουνού τα νησάκια είναι στην καρδιά του, εμένα στην καρδιά μου είναι και η Κωνσταντινούπολη και η Ίμβρος και η Τένεδος και άλλα πολλά. Άρα λοιπόν να μπούμε σε αυτή τη λογική; Πρέπει να σοβαρευτεί λιγάκι, γιατί δεν ξέρει τί τον περιμένει. Ανατολικά τα σύνορά του είναι ανοιχτά και τρώει ξύλο συνέχεια ο ψευτοσουλτάνος, άμα θέλει και δυτικά, ας έλθει, εδώ, τον περιμένουμε, είμαστε έτοιμοι".

Και συνέχισε: "Συγνώμη, δεν κατάλαβα, αυτός έχει στην καρδιά του αυτό, εγώ στην καρδιά μου τί έχω, αητοφωλιά; Την Κωνσταντινούπολη έχω, την Ίμβρο και την Τένεδο. Άμα αυτοί το πάνε με την καρδιά, πάμε έτσι. Ή θα πάμε με διεθνής συμβάσεις, σοβαρές και υπεύθυνες, που έχουμε υπογράψει και είμαστε όλοι υποχρεωμένοι να τις τηρήσουμε ή πάμε με την καρδιά και με το ψυχισμό και με το θυμικό και πάμε εκεί. Δεν κατάλαβα; Απάντηση παίρνει", κατέληξε με νόημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.