Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

ΤΕΛΕΙΩΣΕ η συνέντευξη του Ζιγδαντώνη!!!


Φίλες και φίλοι ΝΑΙ, είναι ΑΛΗΘΕΙΑ! ΤΕΛΕΙΩΣΕ η συνέντευξη του Ζιγδαντώνη η οποία κράτησε μόλις τρεις ώρες και κάτι ψιλά…!!!
·        Εγώ που λέτε, είμαι πολύ χαρούμενος που την παρακολούθησα γιατί είδα αγαπημένα πρόσωπα του προέδρου Αντώνη από το παρελθόν… Γεροντόπουλος, Σταμάτης, Συμπιλίδης παρόντες, συμπαραστάτες στον μεγάλο αρχηγό… Όλη η Πολιτική Άνοιξη εκεί ήταν σας λέω!!!
·        Να κάνω λοιπόν τις παρατηρήσεις μου. Είπε λοιπόν ο γίγαντας ότι ο χώρος της κεντροδεξιάς καλύπτεται απόλυτα από τη ν.Ν.Δ. Η αλήθεια είναι πως όταν κανείς είναι ακροδεξιός εθνικόφρων, τη Ντόρα τη βλέπει αριστερή…ή και αναρχική της παρακμιακής αριστεράς…
·        «Δεν είμαστε όλοι ίδιοι γιατί δεν είμαστε όλοι ίδιοι». Η φράση είναι αυτούσια. Έτσι ακριβώς όπως την εκστόμισε! Και μετά διαμαρτύρεται που τον είπε ο καιροσκόπος κωλοτούμπας πρόεδρος Γιώργος τρελαντώνη…
·        Η αλήθεια είναι πάντως πως δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Οι προδότες είναι λίγοι, διαλεχτοί, δαχτυλοδεικτούμενοι και μέχρι και στο κρεβάτι μας θέλουν να ανέβουν!
·        Ένας άλλος μου είπε: «Ο Αντώνης το ’90 είχε διάχυτη την αίσθηση ότι η κυβέρνηση δεν ήταν για πολύ! Γι’αυτό και την έριξε για να μη μείνει με την αίσθηση»
·        Ωραία απάντηση για Ρουσόπουλο, Βουλγαράκη, Δούκα και Ντόρα. «Η Μπακογιάννη έχει κάνει τις επιλογές της. Οι συμπεριφορές των κυρίων Ρουσόπουλου και Βουλγαράκη είναι που προκάλεσαν το κοινό αίσθημα». Καταλάβατε ποιος θα είναι τελικά ξανά στις λίστες της ντροπής του αποκόμματος…Πιάνει δηλαδή το γλείψε γλείψε!
·        Θοδωρή μου καλά να πάθεις. Εσύ δεν έβαλες το χεράκι σου να τον φέρεις πίσω; Εσύ δεν τον βοήθησες να γίνει και πρόεδρος; Ε, καλά να πάθεις… Γιατί γνώριζες το ποιόν του ανθρώπου…
·        Και για σένα πάνω κάτω τα ίδια ισχύουν κουμπάρε του Θοδωρή. Πάντως είστε και λίγο τυχεροί που σ’αυτή τη μαύρη σελίδα του κόμματος που ίδρυσε ο αείμνηστος Κωνσταντίνος Καραμανλής, εσείς είστε απόντες…
·        Πιο τυχερή από όλους είσαι εσύ Ντόρα μου. Προφανώς και έκανες τις επιλογές σου και κοιμάσαι ήσυχη έχοντας προτάξει το εθνικό από το προσωπικό συμφέρον..
·        Το ρεζουμέ της συνέντευξης ξέρετε τελικά ποιο ήταν; Ότι δεν θα αφήσουμε την τρόικα να μας πάει πίσω στο ’50. Ο Αντώνης θα φροντίσει να πάμε μια χαρά και από μόνοι μας…
·        Αυτές τις τεράστιες διακοπές όταν μιλούσε τις έκανε για να ανασυντάξει τις σκέψεις του ή για να βρει τον εαυτό του;
·        Τελικά μετά από 3,5 ώρες συνέντευξη δεν κατάλαβα. Τελικά Ζιγδαντώνη μου εσύ τι θα έκανες για να πάρουμε την 6η δόση; Μάλλον τουμπεκί θα έκανες…
·        Επίσης αν κατάλαβα καλά τα «πετσετάκια» που έδωσε ο George στο Μέγαρο δεν σε ενοχλούν. Συναινείς σ’αυτό! Είδατε που τον αδικείτε τον άνθρωπο;
·        Άλλωστε ήδη φαίνονται τα θετικά για σένα αποτελέσματα από αυτή τη συναίνεση Ζιγδαντώνη μου…
·        Καλή και η κωλοτούμπα σου στον ΟΠΑΠ. «Να πουληθεί σε καλύτερη στιγμή. Εν ανάγκη αργότερα». Συμφωνώ τεράστιε αλλά κοίτα να πείσεις το Φαήλο και το Χρύσανθο που αποκαλούν προδότες όσους προτείνουν πώληση του ΟΠΑΠ…
·        Τελικά μας είπες ότι είναι άλλο ο Λυμπερόπουλος και άλλο ο Φωτόπουλος. Εγώ ξέρω ότι το μόνο που τους κάνει διαφορετικούς είναι ότι ο πρώτος ψηφίζει το απόκομμά σου και ο δεύτερος ΠΑΣΟΚ…
·        Αυτή είναι και η μόνη διαφορά που έχεις κι εσύ με το Γιώργο.Σε όλα τα άλλα ίδιοι. Αμερικανάκια, εύστροφοι κλπ κλπ
·        Παιδιά από σήμερα ακούμε όλοι Καζαντζίδη! Και η μανούλα μου που θυμήθηκε τα αδέρφια της στο Αστόρια έκλαιγε Ζιγδαντώνη μου! Θα σε ψηφίσει!
·        Και η μια άλλη θεία μου που έχει να δει τα παιδιά της εδώ και χρόνια απ’όταν έφυγαν στη Γερμανία, έβαλε τα κλάματα! Τη συγκίνησες μπαγάσα και είπε κι αυτή θα σε ψηφίσει!
·        Και όλη η πολυκατοικία στη Κυψέλη που μένω έβαλε τα κλάματα. Πακιστανοί, Ρώσοι, Ινδοί και άλλοι μετανάστες θυμήθηκαν τις πατρίδες τους και αποφάσισαν να ακούν στο εξής Καζαντζίδη!

Όλο το χαρτί πήρες μπαγάσα και φέτος στη ΔΕΘ! Τα είχα προβλέψει εγώ!!!
Αλλά αλήθεια γιατί δεν είδα πουθενά στα κανάλια την είσοδο του Καραμανλή στο Βελλίδειο;;;

Του Γαλάζιου Καρχαρία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.