Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2016

Ο μπάρμπας μου ο Μπάμπης, ο Καλογρίτσας και το... CNN!!!



Διαβάζω ότι επί έντεκα χρόνια ο Χρήστος Καλογρίτσας και η σύζυγός του δήλωναν εισόδημα που αντιστοιχούσε σε 300 ευρώ το μήνα.
Κατά την άποψη ορισμένων έτσι εξηγούνται τα συνεχή δάνεια, αφού ο άνθρωπος χρειαζόταν χρήματα για τις υποχρεώσεις του.
Ο μπάρμπας μου ο Μπάμπης, πάντως, ο οποίος παίρνει
σύνταξη 780 ευρώ (μεγαλοσυνταξιούχος), πριν από λίγο που πίναμε το κυριακάτικο ουζάκι μας με ρώτησε:
«Βρε παλικάρι μου εσύ που κάνεις παρέα με σπουδαίους θέλω να με ενημερώσεις αν πουλιέται το CNN;”.
Γέλασα και τον ρώτησα, γιατί ρωτάει. Η απάντησή του ήταν αφοπλιστική.
«Μα αν ο Καλογρίτσας με εισόδημα 300 ευρώ το μήνα αγόρασε κανάλι στην Ελλάδα, εγώ με 780 ευρώ εισόδημα το μήνα γιατί να μη δικαιούμαι κανάλι; Κι επειδή δεν ήξερα ότι μπορώ να συμμετάσχω στο διαγωνισμό στην Ελλάδα, έχε το νου σου στο εξωτερικό να μου πεις τι πουλιέται για να το “χτυπήσουμε”. Γιατί καλύτερος είναι ο Καλογρίτσας από τον Μπάμπη; Και δεν χρωστάω και πουθενά!!!»
Εμ, τι να του πεις; Έχει άδικο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.