Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

Σύμβουλος του Φίλη αποκαλεί "φασισταριό" τον Δημήτρη Καμμένο των ΑΝΕΛ- Κόντρες στη βάση των κυβερνητικών εταίρων

Ξέρουμε όλοι ότι στη ζωή οι μεγάλοι έρωτες καταλήγουν σε μεγάλο μίσος...
Όχι δεν θα σας πούμε για τον Μπραντ Πιτ και την Αντζελίνα Τζολί, αλλά για τον έρωτα ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ.
Μπορεί στην κορυφή τα πράγματα να είναι ακόμα όλο "μέλι  - γάλα", ώστόσο η βάση "βράζει".  Οι ΑΝΕΛίτες νιώθουν συνεχώς ριγμένοι, ενώ οι ΣΥΡΙΖΑίοι βγάζουν "σπυράκια" για ορισμένους "ακροδεξιούς" που αναγκάζονται να συναναστρέφονται.
Το πράγμα όμως ξέφυγε χτες.

Όπως μας πληροφορεί το newsbeast.gr  νέο επεισόδιο στην κόντρα για το ρόλο της Εκκλησίας στην Κατοχή και τη Χούντα προκαλεί ανάρτηση στο Facebook συμβούλου του Νίκου Φίλη, για τις χτεσινές δηλώσεις του βουλευτή των ΑΝ.ΕΛ. Δημήτρη Καμμένου.
«Βγήκε και το φασισταριό και μιλάει για ”ρατσιστική ομιλία μίσους” του Νίκου Φίλη, στην καθαρή και ολόσωστη τοποθέτηση του υπουργού Παιδείας για το θέμα των θρησκευτικών. Τι άλλο θα ακούσουμε. Τι άλλο θα ανεχτούμε, θεέ μου…», έγραψε ο σύμβουλος του Νίκου Φίλη, Θέμης Δημητρακόπουλος.
Αφορμή στάθηκε η τοποθέτηση του Δημήτρη Καμμένου στον ΣΚΑΪ για τα όσα δήλωσε ο κ. Φίλης σχετικά με τη στάση της Εκκλησίας την περίοδο της κατοχής και της χούντας.
«Είναι άκαιρη και ρατσιστική η δήλωση Φίλη για την Εκκλησία, έκανε ομιλία μίσους», ανέφερε χαρακτηριστικά ο βουλευτής των ΑΝΕΛ.
Μάλιστα, ο κ. Δημητρακόπουλος επανήλθε αργότερα με νεότερη ανάρτηση στην οποία τονίζει «δεν παίρνω λέξη πίσω».
dimitr1
«Για τις όποιες αντιδράσεις για την ανάρτησή μου που αφορά τον γνωστό ομοφοβικό, ακραίο (Νταχάου, επίσκεψη συμπαράστασης στον αρχιβασανιστη της Χούντας Θεοφιλογιαννακο, ομοφοβικά και ρατσιστικά tweets κλπ) βουλευτή του συγκυβερνώντος κόμματος: δεν παίρνω λέξη πίσω. Ας πάρει πρώτα εκείνος πίσω τους χαρακτηρισμούς περί ''ρατσιστή'' και ομιλίας ''μίσους'' [για το θέμα της διδασκαλίας των θρησκευτικών] για τον υπουργό Παιδείας, και βλέπουμε», έγραψε και συνέχισε:
«Το θέμα προφανώς δεν είναι τι λέω εγώ, που δεν το λέω βέβαια ως σύμβουλος υπουργού, αλλά ως ελεύθερα και ακηδεμόνευτα σκεπτόμενος πολίτης, αλλά τι, και πώς το λέει ένας βουλευτής της συγκυβέρνησης για έναν υπουργό της κυβέρνησης.
Δεν θα ξεχάσουμε, ούτε θα αρνηθούμε ποιοι είμαστε, επειδή η πολιτική συγκυρία τα έφερε έτσι ώστε να συγκυβερνάμε και με κάποιους –και μιλώ πάντα για συγκεκριμένα πρόσωπα, όχι για πολιτικές επιλογές συμμαχιών που αποφασίζονται με άλλα κριτήρια– που ούτε καλημέρα δεν θα ανταλλάσσαμε στο δρόμο.
Επίσης: έχω τη δική μου φωνή, την απολύτως δική μου και ξεχωριστή από οποιονδήποτε άλλο, ακόμη και από τον αγαπημένο μου φίλο και υπουργό Νίκο Φίλη.
Όταν γράφω και μιλάω, γράφει και μιλάει ο Θέμης. Εκφράζω μόνο τον εαυτό μου, και κανείς δεν μου υποδεικνύει, ούτε υπάρχει περίπτωση να το κάνει, τι θα πω.
Αυτή τη φωνή, δεν θα τη θυσιάσω ποτέ σε καμιά πολιτική σκοπιμότητα, σε καμιά συγκυρία της στιγμής.
Η Ιστορία περιμένει στη γωνία και θα μας κρίνει όλους, βουλευτές, υπουργούς και συμβούλους.
Και το δικό μου φορτίο ευθύνης απέναντι στην Ιστορία και στην κοινωνία το φέρω αποκλειστικά εγώ.
Πάντα πρόθυμος και έτοιμος να δεχτώ το τίμημα της έως τώρα πορείας μου στη ζωή, της ελευθερίας μου και της αξιοπρέπειάς μου».
dimitr2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.