Σάββατο 27 Ιουνίου 2015

Άντε και λέμε όχι. Μετά τι;



Εγώ που δεν είμαι τόσο έξυπνος όπως ο Τσίπρας μπορώ να ρωτήσω κάτι;
Άντε και ο Τσίπρας παίρνει το πολυπόθητο γι’ αυτόν «όχι»…
Άντε και με εθνική υπερηφάνια χρεοκοπούμε κι επισήμως…
Άντε και επιστρέφουμε στην παλιά αγαπημένη μας τη δραχμούλα…
Την επομένη ο Τσίπρας δεν θα αναγκαστεί να πάρει μέτρα; Δεν θα
αναγκαστεί να βάλει φορολογία; Θα κόβει χρήμα πληθωριστικό και θα πληρώνει μισθούς και συντάξεις; Θα σταματήσουμε τις εισαγωγές γιατί δεν θα μπορούμε να πληρώσουμε; Να θυμίσω ότι τα πάντα είναι εισαγόμενα; Από τα φασόλια και τις πατάτες μέχρι το πετρέλαιο και τη βενζίνη και τα φάρμακα;
Θα τρώμε εθνική υπερηφάνεια και αξιοπρέπεια θα μου πείτε, αλλά χορταίνεις μόνο με αυτά;
Αλλά θα μου πείτε εγώ άμαθο παιδί είμαι. Δεν ξέρω από αυτά…

                   Rigillis18.blogspot/TK9

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.