Το περιεχόμενο της παρεχόμενης τηλεκπαίδευσης προς τους επιστημονικούς κλάδους -όπως διαπιστώθηκε μετά από έρευνα- σε πολλά σημεία του, δεν ήταν αυτό που αντιστοιχεί σε ένα τέτοιο πρόγραμμα και δεν υπηρετούσε τον σκοπό για τον οποίο επελέγη. Μετά από αυτό, με απόφαση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, το πρόγραμμα οικονομικής στήριξης επιστημόνων με
τηλεκατάρτιση καταργήθηκε. Οι επιστήμονες, όμως, τους οποίους αφορούσε, θα λάβουν κανονικά την ενίσχυση των 600 ευρώ για τον μήνα Απρίλιο, χωρίς προϋποθέσεις.
Ταυτόχρονα, με εντολή του Πρωθυπουργού, ξεκινά αξιολόγηση των Κέντρων Επαγγελματικής Κατάρτισης μέσω ενδελεχούς ελέγχου της ποιότητας των προγραμμάτων κατάρτισης και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού. Κάτι που δεν συνέβη, βεβαίως, τα τελευταία χρόνια.
Υπογραμμίζεται ότι στόχος του Προγράμματος δεν ήταν μόνο η στήριξη του εισοδήματος του επιστημονικού δυναμικού της χώρας, αλλά και η αναβάθμιση των ψηφιακών δεξιοτήτων των ωφελουμένων, με προφανή οφέλη για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των αντίστοιχων κλάδων και κατ’ επέκταση για την Ελληνική οικονομία. Επομένως, κλειδί για την αναβάθμιση των δεξιοτήτων των καταρτιζομένων και τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας στην οικονομία, ήταν η διαμόρφωση ενός ποιοτικού περιεχομένου κατάρτισης. Και αυτό, σε πολλές περιπτώσεις, δεν συνέβαινε. Όταν λαμβάνονται τόσο πολλά μέτρα σε πολύ μεγάλη πίεση χρόνου και γίνονται αστοχίες, σημασία έχει οι αστοχίες να εντοπίζονται και να διορθώνονται. Αυτό κάναμε.
τηλεκατάρτιση καταργήθηκε. Οι επιστήμονες, όμως, τους οποίους αφορούσε, θα λάβουν κανονικά την ενίσχυση των 600 ευρώ για τον μήνα Απρίλιο, χωρίς προϋποθέσεις.
Ταυτόχρονα, με εντολή του Πρωθυπουργού, ξεκινά αξιολόγηση των Κέντρων Επαγγελματικής Κατάρτισης μέσω ενδελεχούς ελέγχου της ποιότητας των προγραμμάτων κατάρτισης και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού. Κάτι που δεν συνέβη, βεβαίως, τα τελευταία χρόνια.
Υπογραμμίζεται ότι στόχος του Προγράμματος δεν ήταν μόνο η στήριξη του εισοδήματος του επιστημονικού δυναμικού της χώρας, αλλά και η αναβάθμιση των ψηφιακών δεξιοτήτων των ωφελουμένων, με προφανή οφέλη για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των αντίστοιχων κλάδων και κατ’ επέκταση για την Ελληνική οικονομία. Επομένως, κλειδί για την αναβάθμιση των δεξιοτήτων των καταρτιζομένων και τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας στην οικονομία, ήταν η διαμόρφωση ενός ποιοτικού περιεχομένου κατάρτισης. Και αυτό, σε πολλές περιπτώσεις, δεν συνέβαινε. Όταν λαμβάνονται τόσο πολλά μέτρα σε πολύ μεγάλη πίεση χρόνου και γίνονται αστοχίες, σημασία έχει οι αστοχίες να εντοπίζονται και να διορθώνονται. Αυτό κάναμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.