Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2016

Γίναμε Σικελία; Απίστευτη καταγγελία του Αλέξη Μητρόπουλου


Αν η καταγγελία που έκανε το πρωί της Παρασκευής ο Αλέξης Μητρόπουλος στην εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη στον ΑΝΤ1, αληθεύει, αυτό σημαίνει ότι έχουμε περάσει σε άλλο επίπεδο (σιτσιλιάνικο) την πολιτική αντιπαράθεση.

Ο πρώην βουλευτής κατήγγειλε επίθεση σε βάρος του από δύο αγνώστους, οι οποίοι τον απείλησαν, λέγοντας του να σταματήσει τις εμφανίσεις στην εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη (Αντ1) και
γενικότερα να μην τοποθετείται κατά της κυβέρνησης.
«Παρόλο που δεν έπρεπε να βγω σε εσάς, προχθές, Τετάρτη, με χτύπησαν δύο και μου είπαν να μην ξαναβγώ στον Παπαδάκη και να μην χτυπήσω την κυβέρνηση», ανέφερε ο κ. Μητρόπουλος.
«Εγώ θα συνεχίσω όσο με καλείτε», είπε ο κ. Μητρόπουλος και συνέχισε: «Εγώ ενημέρωσα, μέσω δύο υπουργών και τον Πρωθυπουργό».
«Την Τετάρτη το βράδυ μου επιτέθηκαν δύο μπρατσωμένα παλικάρια και αφού με εξύβρισαν, μου είπαν να μην ξαναβγώ στον Παπαδάκη και να μην κάνω κριτική στην κυβέρνηση. Ενημέρωσα χθες τον αξιότιμο κ.Πρωθυπουργό ότι δέχομαι απειλές για αυτά που υποστηρίζω», κατέληξε ο κ. Μητρόπουλος.
Μήπως όμως το όλο θέμα δεν αποτελεί υλικό τηλεοπτικής εκπομπής αλλά υλικό ανάκρισης από Εισαγγελέα;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.