Δευτέρα 18 Ιουνίου 2018

Ο Δ. Καμμένος αποκαλύπτει γιατί οι ΑΝΕΛ ξεπούλησαν το όνομα: Στην ΚΟ μας είπαν ψηφίστε το Σκοπιανό για να μας δώσουν χρέος, συντάξεις και μειωμένο ΕΝΦΙΑ




Δημήτρης Καμμένος /Φωτογραφία: Intime News  

Τα "30 αργύρια" για τα οποία οι ΑΝΕΛ ξεπούλησαν το όνομα της Μακεδονίας και αποδέχθηκαν "μακεδονική" εθνότητα και γλώσσα, αποκάλυψε ο Δημήτρης Καμμένος.
Ο Δημήτρης Καμμένος, λίγες ώρες μετά τη διαγραφή του από την κοινοβουλευτική ομάδα των ΑΝΕΛ,
καθώς στήριξε την πρόταση μομφής κατά της κυβέρνησης, σε συνέντευξή του στο ΣΚΑΪ, έκανε την αποκάλυψη για τα... ανταλλάγματα που αναφέρθηκε στην ΚΟ ότι θα υπάρξουν από τους δανειστές, αν προχωρήσει η συμφωνία με τα Σκόπια.  Ερωτηθείς ο Δημήτρης Καμμένος αν στην ΚΟ ειπώθηκε «ελάτε να ψηφίσουμε για να μας δώσουν το χρέος» εκείνος απάντησε: «Το χρέος, δεν θα περάσουν οι συντάξεις (σ.σ. οι περικοπές), 30% στον ΕΝΦΙΑ, επιμήκυνση χρέους μέχρι το 2018. Το είπε ο Παπαχριστόπουλος που προφανώς μιλάει με Τσακαλώτο».
Στην ερώτηση αν το υποστήριξε και κάποιος άλλος εκτός από τον κ. Παπαχριστόπουλο, ο Δημήτρης Καμμένος απάντησε: «Εγινε εισήγηση, το υποστήριξε και ο πρόεδρος».


«Το ζήτημα είναι να είσαι σωκρατικά έντιμος σε αυτά που πιστεύεις, να έχεις ίσια περπατησιά όπως έλεγε και ο συγχωρεμένος ο πατέρας μου» δήλωσε από πλευράς του στον ΣΚΑΪ ο Δημήτρης Καμμένος. Απαντώντας στην αναφορά του προέδρου των ΑΝΕΛ και υπουργού Άμυνας περί «κουτσού παίκτη», σχολίασε ότι «έχω στηρίξει την κυβέρνηση σε δύσκολες στιγμές».

«Ήμουν εγώ εκτός ‘’γραμμής’’; Ποια γραμμή, να γίνω Συριζαίος; Εγώ ήμουν στη γραμμή των ΑΝΕΛ» σημείωσε ο ανεξάρτητος βουλευτής, ενώ όσον αφορά τη δήλωση του Κώστα Κατσίκη ότι δεν συζητήθηκε πρόταση μομφής κατά του Κοτζιά σχολίασε ειρωνικά ότι «ο κ. Κατσίκης ξεχνάει». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.