Παρασκευή 3 Μαρτίου 2017

Ο Πάνος τώρα και σε ρολο... καφετζούς και χαρτορίχτρας!!!






«Πήγα σε μάγισσες σε χαρτορίχτρες να δω που χάνεσαι όλες τις νύχτες κι είδα μια γόησα ντάμα σπαθάτη να ‘ναι στο πλάι σου σ’ ένα κρεβάτι»!!!! λέει το λαϊκό άσμα!!!!
 
Και τι πληρώνω χρυσό μου;;;; Αυτό και αν δεν το πιστεύω! Βγήκε ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας ως άλλος σύγχρονος προφήτης, ως συντάκτης της Ελεύθερης Ώρας και ανακοίνωσε θερμό επεισόδιο το καλοκαίρι στην Κύπρο!!!!

«Βάζεις φωτιά στο σπίτι μας και θα το
κάνεις στάχτη» ώπα (μεράκλωσα μέσα στις μαύρες μου!!!)
«Μα θα τις βάλω γρήγορα τις τρέλες σου σε τάξη», αυτό φυσιολογικά θα το λέει ο μάντης υπουργός στο σουλτάνο απέναντι (Χριστέ μου τι τραβάμε σε αυτόν τον τόπο!!!)
«Πήγα σε μάγισσες σε καφετζούδες και μου ‘παν έμπλεξες με μπελαλούδες κι είδα τη γόησα μες το φλυτζάνι να θέλει μάτια μου να σε ξεκάνει»!!!
Τι να μου κάνει το φλυτζάνι της γιαγιάς? Τι να την κάνω τη γιαγιά τη Σμυρνιά? Τι? Το αποφάσισα θα πάω στον Υπουργό Καμμένο να μου πει!!!
Εδώ κοτζαμάν θερμό επεισόδιο προέβλεψε δεν θα μου πει τι κάνεις ;;;;
Μεγάλε άμα κάνεις προβλέψεις πες μας τον τυχερό αριθμό του τζόκερ μπας και κρατήσουμε και τον ζημιάρη!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.