Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2016

Ο Μητσοτάκης αποφασίζει για Γιαννόπουλο



Image result for θανάσης γιαννόπουλοςΠηγή: εφημερίδα Παρασκήνιο

Ο Θανάσης Γιαννόπουλος εξέφρασε και δημοσίως την πρόθεση του να είναι υποψήφιος με τα ψηφοδέλτια της ΝΔ στις επόμενες εκλογές, όποτε και αν γίνουν. 
Ο πρώην υφυπουργός Υγείας, επί προεδρίας Αντώνη Σαμαρά, είχε αποχωρήσει από τη Νέα Δημοκρατία και είχε προσχωρήσει στους ΑΝΕΛ,
ενώ ήταν και υποψήφιος περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας απέναντι στον Κώστα Μπακογιάννη, το 2014. Το πρώτο διάστημα μάλιστα στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ είχε αναλάβει επικεφαλής στο ΚΕΕΛΠΝΟ, αλλά μετά και την κόντρα που είχε με τον Παύλο Πολάκη και γενικότερα με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας ουσιαστικά καρατομήθηκε. Τώρα, όμως, ο Θανάσης Γιαννόπουλος θέλει να επιστέψει και να είναι υποψήφιος στη Φθιώτιδα. Συγκεκριμένα, ο πρώην υφυπουργός δήλωσε στα τοπικά Μέσα της περιφέρειάς του πως «το 201 7 θα είναι εκλογική χρονιά, χρονιά αποφάσεων. ...» και συμπλήρωσε ότι «δεν κρύφθηκα ποτέ πίσω από τα δάχτυλά μου. Οι προθέσεις μου είναι καθαρές και δημοσιοποιήσιμες. θα ήθελα να είμαι υποψήφιος βουλευτής στη Φθιώτιδα. Να κλείσω τον πολιτικό μου βίο στον τόπο μου. Έχω εκφράσει την πρόθεση και την επιθυμία μου εκεί που πρέπει. Είναι καθαρά θέμα του προέδρου τα υπόλοιπα». ΓΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.