Πέμπτη 30 Ιουνίου 2016

Λίγη τσίπα ρεεεεε...


Συριζαίος βουλευτής ξέχασε τη μισή ομιλία... στο σπίτι του!
Του απίστευτου!!! Συγγνώμη δεν έχω τα χαρτιά μου είπε ο βουλευτής και κατέβηκε από την έδρα!!!
Σκεφτείτε τώρα να είναι στον πόλεμο και να πολεμά!!! Συγγνώμη δεν έχω πάρει τα φυσεκλίκια μου!!! Ρε φιλαράκι δεν μου τα φέρνεις γιατί έχω απέναντι τον εχθρό να πυροβολεί;
Ωρε τι είναι τούτοι; Δεν φτάνει που δεν είχε
διαβάσει λέξη από το νομοσχέδιο...
Δεν φτάνει που δεν έλεγξε το κείμενο που είχε στα χέρια του...
Δεν φτάνει που του το δώσανε έτοιμο...
Δεν καταλάβαινε και τι διάβαζε τόση ώρα ώστε να τα μπαλώσει και να πει ότι θα συνεχίσει μετά.
Το σοβαρότερο όλων όμως είναι ότι ήταν  και ο  εισηγητής  επί του νομοσχεδίου για προσάρτηση ευρωπαϊκών οδηγιών που αφορούν στις οικονομικές καταστάσεις επιχειρήσεων στην ελληνική νομοθεσία.
Άντε τώρα να σωθεί η ελληνική οικονομία...
Μαύρο φίδι που μας έφαγε...
Βρε Αλέξη! Βρε Αλέξη! Επειδή ήταν μέλος του «Ρήγα», της «Β' Πανελλαδικής» και της σύνταξης της «Προοπτικής» νόμισες ότι ήξερε και τι του γίνεται; Ή από τότε τα παίρνατε έτοιμα τα κείμενα;
Μ' αρέσει και η κριτική που ασκούσατε για το αν διάβασαν τα νομοσχέδια...
Κύριε Τσίπρα μου λίγη τσίπα...
rigillis18.blogspot/Η Ρηγιλλίτσα

1 σχόλιο:

  1. Κάτι σαν τον σκατζόχοιρο... "Συγγνώμη λάθος", είπε ο σκατζόχοιρος, και κατέβηκε από τη βούρτσα!
    Κάπως έτσι βλέπουν και αυτοί την έδρα και τη Βουλή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.