Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

Πανούσης: Δηλητήριο κατά Ζωής ενώ καλεί τον Τσίπρα να διαλέξει με ποιους θα συνυπάρξει- Δέχομαι πόλεμο, θα προσέχω, αλλά θα μιλάω.




Με πολιτικά επιχειρήματα, αλλά και με συνεχή «καρφιά» και δηλητηριώδεις «ατάκες» ο αναπληρωτής υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Γιάννης Πανούσης, σε συνέντευξή του στο mega έδωσε, συνέχεια στην κόντρα του με τη Ζωή Κωνσταντοπούλου σημειώνοντας ότι «Βοηθός πρωθυπουργός απ' όσο ξέρω δεν προβλέπεται από το Σύνταγμα. Δεν είπα ποτέ ότι η Αστυνομία είναι πάνω από τη Βουλή, αλλά δεν μπορείς να παρεμβαίνεις σε άλλους θεσμούς».
Ο Γιάννης Πανούσης έπλεξε το εγκώμιο του πρωθυπουργού σημειώνοντας ότι «είναι η μόνη λύση για την Ελλάδα αυτή τη στιγμή», ενώ πέταξε καρφιά κατά του ΣΥΡΙΖΑ σημειώνοντας ότι «εάν κατέβουν οι 148 σε εκλογές και ο Τσίπρας μόνος του, πάλι ο Τσίπρας θα κερδίσει».
Παράλληλα, ο υπουργός χαρακτήρισε «φασιστικό» να ασκεί ο ΣΥΡΙΖΑ κριτική
στους διαδηλωτές υπέρ του ευρώ, ενώ, σημείωσε ότι όταν δύο βουλευτές βρίζουν έναν υπουργό τότε πρέπει να πέσουν κεφάλια.
«Είτε το δικό μου είτε άλλου» πρόσθεσε ο Γιάννης Πανούσης.
Παράλληλα, απάντησε αρνητικά σε ερώτηση αν τον πείραξε που τον σύγκριναν με τον Δένδια και πρόσθεσε ότι “δεν άνοιξε μύτη σε 5 μήνες και μου καταλογίζουν καταστολή. Θέλουν  να κουρέψουν τη δημοφιλία μου στην κοινωνία. Κρίνομαι από την εντιμότητα και τις ιδέες και τη δράση μου” και πρόσθεσε ότι "με κατηγορούν για αρχιμπάτσο από τον ΣΥΡΙΖΑ, δεν ισχύουν αυτά", ενώ σε ερώτηση μήπως σε κάποιες περιπτώσεις δεν επεμβαίνει ενώ θα έπρεπε απάντησε  ότι 4 μήνες είναι υπό κατάληψη το πολυτεχνείο και δεν μου έχει ζητήσει ο πρύτανης να μπω.

Ο κ. Πανούσης τόνισε ότι “δέχομαι πόλεμο για τις απόψεις μου” και υποστήριξε ότι στηρίζω τον Τσίπρα και την κυβέρνηση, και τον ΣΥΡΙΖΑ και τις απόψεις μου τη γνώμη μου θα τη λέω. Δεν σημαίνει ότι είμαι υπέρ της λιτότητας, αλλά πρέπει να υπάρχει σχέδιο.

Για τις διαδηλώσεις τόνισε χαρακτηριστικά ότι “δεν μπορείς να διχάζεις το λαό λέγοντας άλλη διαδήλωση είναι την Τρίτη και άλλη την Πέμπτη. Επίσης, αναρωτήθηκε κατά την πορεία της συζήτησης αν “έχουν καταλάβει ότι πέρασε η εποχή του Χότζα;”.

Σε άλλο σημείο της συνέντευξή του, ανέφερε πως ό,τι “είναι σάπιο στην αστυνομία θα κοπεί, ενώ εξέφρασε την άποψη ότι όλοι οι Δήμοι θέλουν  τον αστυνομικό της γειτονίας και πως δεν θα διασπάσω την ενότητα της αστυνομίας. Σχετικά με έρευνες που αφορούν υποθέσεις κυκλωμάτων απάντησε ότι υπάρχουν, και ότι  δεν θα γίνω εισαγγελέας ή Θεός, τις υποθέσεις τις στέλνω στη δικαιοσύνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.