Κυριακή 26 Απριλίου 2015

Ο Βαρουφάκης αλα… Ρούσβελτ!!!- Δεν σε καταλαβαίνουν παλικάρι μου οι κακιασμένοι δανειστές… Δεν σε καταλαβαίνουν



Ο άνθρωπος έχει ξεφύγει τελείως… Ο λόγος για τον Γιάννη Βαρουφάκη (με όσα ν και να τον γράψουμε ίδιος είναι και το ίδιο αναποτελεσματικός) ο οποίος επηρεασμένος από την απομόνωση στην οποία έχει περιέλθει, οι τάσεις μεγαλοϊδεατισμού από τις οποίες κατέχεται έχουν μεγιστοποιηθεί.
Ως γνωστόν, ο κ. Βαρουφάκης τις τελευταίες ημέρες δέχεται θύελλα επικρίσεων από το εξωτερικό αλλά και το εσωτερικό, όχι για τη σθεναρή διαπραγμάτευση που κάνει, αλλά γιατί άλλα συζητούν και άλλα καταλαβαίνει, εκθέτοντας τη χώρα και οδηγώντας τη διαπραγμάτευση στα άκρα.

Ο Μέγας Βαρουφάκης (φαντάζομαι ότι τον χαρακτηρισμό τν αποδέχεται ό,τι προσδιορισμός και αν ακολουθεί…) απαντώντας μέσω twitter στις επικρίσεις που δέχεται επέλεξε να χρησιμοποιήσει μια ρήση του αείμνηστου Προέδρου των ΗΠΑ Φράνκλιν Ντιλέινο Ρούζβελτ, την οποία είχε χρησιμοποιήσει στις εκλογές του 1936.
Έγραψε λοιπόν στον προσωπικό του λογαριασμό στο Tweet το εξής:
“FDR, (Ρούζβελτ), 1936: 'Τους ενώνει το μίσος τους για εμένα. Και εγώ καλοδέχομαι το μίσος τους”. Μια ρήση που είναι πολύ κοντά στην καρδιά μου (και την πραγματικότητα) αυτές τις ημέρες.
Γιάννη μου, παλικάρι μου, τι μεγαλείο ψυχής είναι αυτό; «Άφες αυτοίς. ου γαρ οίδασι τι ποιούσι…»
Δεν σε καταλαβαίνουν λεβέντη μου οι κακιασμένοι δανειστές… Δεν σε καταλαβαίνουν… Αλλά αυτοί χάνουν!
Rigillis18.blogspot/  ΤΚ9


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.