Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

Η τρικυμία του… κ. Μιχελογιαννάκη



Απίστευτος είναι ο βουλευτής Ηρακλείου του ΣΥΡΙΖΑ (πρώην ΠΑΣΟΚ, πρώην ΔΗΜΑΡ) κ. Μιχελογιαννάκης.
            Ήταν προσκεκλημένος σήμερα στην εκπομπή της Άννας Μπουσδούκου στον ΣΚΑΙ και προσπάθησε να κάνει πνεύμα εμπλέκοντας έκλειψη ηλίου, μνημόνια, τέταρτους χαιρετισμούς και το κάλος της συνομιλήτριάς του βουλευτού της ΝΔ Άννας Καραμανλή.
            Απολαύστε τον περίεργο αχταρμά (για τρικυμία εν κρανίω πρόκειται στην πραγματικότητα) αλλά και την απάντηση της Καραμανλή.

Μιχελογιαννάκης: Σήμερα έχουμε τρείς συγκυρίες: Η πρώτη συγκυρία είναι ότι με την έκλειψη ηλίου έχουμε και την έκλειψη του μνημονίου. Η δεύτερη συγκυρία είναι ότι σήμερα είναι οι τέταρτοι Χαιρετισμοί και χαιρετίσματα στην πέμπτη αξιολόγηση. Τέσσερις ήτανε η  πέμπτη (αξιολόγηση) παπα… Και η τρίτη συγκυρία
είναι ότι σήμερα είναι η μέρα της ευτυχίας και είμαι πολύ ευτυχισμένος που έχω την Αννούλα δίπλα μου (δείχνει την Άννα Καραμανλή), τον κορίτσαρο..
Μπουσδούκου: Ανάμεσα σε δύο Άννες είστε…
Μιχελογιαννάκης: Κούκλες και οι δυο… Και είμαι πολύ ευχαριστημένος γιατί την ημέρα της ευτυχίας…
Καραμανλή: Άρχισε η δυστυχία…
Μιχελογιαννάκης:… αρχίζει η δημιουργική ασάφεια να γίνεται δημιουργική ανατροπή με ευτυχή κατάληξη.
Μπουσδούκου: Για δυστυχία μίλησε η κυρία Καραμανλή.
Καραμανλή: Εγώ έχω να πω ότι «τον πήγαιναν τον έφερναν και πίσω τον γυρνούσαν». Δεν επετεύχθη τίποτα. Μας είπε ο κ. Τσίπρας ότι ξαναμπήκαμε στις ράγες. Εμείς πιστεύαμε ότι μετά τη συμφωνία του eurogroup δεν θα εκτροχιαζόμασταν. Μας ξανάβαλε λέει στις ράγες… Από ποιους μας σώζει ο κ. Τσίπρας; Από τον εαυτό του;
Όση ώρα απαντούσε η Άννα Καραμανλή, ο κ. Μιχελογιαννάκης την κοιτούσε με απορία. Αλλά ήταν αργά να πάρει πίσω τα καλά λόγια που είχε πει προηγουμένως…
Ν. Δαυλός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.