Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2015

Νεοδημοκρατικός εμφύλιος στη Χίο: Η Μαρία Σταυρινούδη προκαλεί τον Μηταράκη σε δημόσια συζήτηση για τα... οικονομικά τους

Ανοιχτός πόλεμος έχει ξεσπάσει στη Χιο. Μη πάει το μυαλό σας σε
"τζιχαντιστές"... Ο πόλεμος είναι εμφύλιος και έχει ξεσπάσει μεταξύ του εκλεκτού του κ. Σαμαρά και νυν υποστηρικτή του GGKostas, Νότη Μηταράκη και της πρώην βουλευτού και υποστηρίκτριας του Βαγγέλη Μεϊμαράκη, Μαρίας Σταυρινούδη.
Η κυριά Σταυρινούδη μέσω της προσωπικής σελίδας της στο Facebook, με αφορμή συκοφαντικές επιθέσεις που δέχεται από τον Νότη Μηταράκηι σημείωσε τα εξής:

“Αγαπητέ Νότη,
Από τις 26/1/2015 τοποθετήθηκες βουλευτής στη Χίο.Ετσι ηταν το σχέδιο.Εγώ ήρθα τρίτη, παρόλο που η προσπάθεια ηταν να είμαι τεταρτη.Μαθαίνω όμως παρόλα αυτά, ότι συνεχίζεις να ασχολείσαι μαζί μου, μιλώντας σε συμπολίτες, φίλους και συναγωνιστές, για την οικονομική μου κατασταση.Παράλληλα απορείς γιατί δεν έκανα …deal … μαζί σου όπως έκαναν κάποιοι, οι οποιοι και σου παρέδωςαν το νησί!Επειδή οι εκλογές για μένα τελείωσαν, αλλά εσύ άγνωστο γιατί,συνεχίζεις να παίζεις με την ηθική και την αξιοπρέπειά μου, σε καλώ να κάνουμε μια ανοιχτή συζήτηση για τα…οικονομικά μας!Θα πώ εγώ για τα 30 χρόνια δουλειάς μου κι εσύ γιά τη δική σου οικονομική πορεία μέχρι σήμερα.(πόθεν έσχες)
Είναι δική σου η επιλογή του ΜΜΕ!
Θα περιμένω εναγωνίως. Μέχρι τότε σε παρακαλώ ΜΗΝ ΞΑΝΑΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ!!!!!”.
Σημειώνεται ότι ο Νότης Μηταράκης, από τους στενούς πολιτικούς φίλους του Αντώνη Σαμαρά, είναι από τους λίγους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας που στηρίζουν από την αρχή τον Απόστολο Τζιτζικώστα, ενώ η Μαρία Σταυρινούδη έχει εκδηλώσει την υποστήριξή της στον Βαγγέλη Μεϊμαράκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.