Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

Κοτζιάς για Ντόρα Μπακογιάννη: Εχει απωθημένο έρωτα μαζί μου- Ναι... Ναι... και η Ζιζέλ μαζί μου, αλλά δεν το εκθέτω το κορίτσι!!!



Κοτζιάς για Ντόρα Μπακογιάννη: Εχει απωθημένο έρωτα μαζί μου [βίντεο]
Άσ'το χέρι του κοριτσιού βρε μπαγάσα
έγινε σίγμα τελικό για μένα...
Σφοδρή διαμάχη ξεσπασε ανάμεσα στον ΥΠΕΞ Νίκο Κοτζιά και τη
Ντόρα Μπακογιάννη στην Επιτροπή Εξωτερικών υποθέσεων της Βουλής.
Η βουλευτής της ΝΔ αμφισβήτησε έντονα το βιογραφικό του κ. Κοτζιά και πιο συγκεκριμένα το γεγονός ότι ήταν καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ, της Οξφόρδης και του Μαρβούργου.
«Είμαι εν αναστολή καθηγητής στο πανεπιστήμιο Πειραιά και πουθενά αλλού. Στα 3 ξένα πανεπιστήμια έχω διδάξει με διαφορετικό αντικείμενο κάθε φορά» είπε ο κ. Κοτζιάς για να συμπληρώσει:
«Έχει απωθημένο έρωτα μαζί μου η κυρία Μπακογιάννη… έχετε καταπιεσμένο έρωτα αλλά εγώ δεν θα ανταποκριθώ ούτε στην εχθρότητά σας».

Εμφανώς ενοχλημένη η Ντόρα Μπακογιάννη απευθύνθηκε προς τον πρόεδρο της Επιτροπής και διαμαρτυρήθηκε: «Κύριε πρόεδρε δέχομαι σεξιστική επίθεση».
Τώρα για να είμαστε ειλικρινείς κυρία Ντόρα μας στον έρωτα μπορεί να πιστεύει ο καθένας ό,τι φαντάζεται.
Επί παραδείγματι, προσωπικά δεν μπορώ να κρύψω ότι μαζί μου είναι ερωτευμένη η Ζιζέλ...
Δεν το λέμε, δεν το αποκαλύπτουμε αλλά αυτή είναι η αλήθεια.
Όπως είπε ο κ. Κοτζιάς "έχει απωθημένο έρωτα μαζί μου η μικρή... Βραζιλιάνα". Αλλά δεν βαριέσαι, θα συνηθίσει να ζει με την απώλειά μου, όπως και η Ντόρα χωρίς τον Κοτζιά...
Κουράγιο μικρή Ντόρα... Κουράγιο!!!

rigillis18.blogspot/TK9

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.