Κυριακή 21 Αυγούστου 2011

Διακοπές και ..."κλεφτές ματιές"...


Φίλες και Φίλοι ο Γαλάζιος Καρχαρίας είναι και πάλι κοντά σας!
·        Καλά ήμουν εκεί στα βαθιά! Τι καλά δηλαδή… Τέλεια ήταν και μην το πάρετε προσωπικά. Εσείς μού λείψατε αλλά όσο μακριά είναι κανείς από τον πρόεδρο Αντώνη τόσο πιο υγιής νοιώθει…
·        Κολύμπησα που λέτε σε ωκεανούς και θάλασσες και περνούσα χάρμα! Μόνο κανα δυο φορές διαταράχθηκε η ηρεμία και η γαλήνη των διακοπών μου και αιτία ήταν ο γρουσούζης…
·        Γιατί κι εγώ δεν κάθισα στα αυγά μου… Όλο και έριχνα κλεφτές ματιές στο χαζοκούτι να δω τι γίνεται στο τρελοκομείο…
·        Μια φορά που λέτε έπεσα πάνω στον κουρτίνα – το μέγα Μαρκόπουλο εννοώ και θαυμαστό κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο και σαμαροφύλακα στη ΝΝΔ-Δ21 – και άκουσα κάτι ακατανόητα που ξεστόμιζε…άντε μετά να φας και να κολυμπήσεις έχοντας ακούσει αυτόν τον κακομοιριασμένο πολιτικάντη…
·        Άλλη φορά έπεσα στο «βυτιοφόρο» της ελληνικής οικονομίας. Προχθές μου συνέβη αυτό… Προσπαθούσε ο απίστευτος αυτός τύπος να εξηγήσει την ύφεση που συνεχίζει να τρώει τα σωθικά της οικονομίας ενώ ταυτόχρονα επιμένει να ανεβάσει το ΦΠΑ στην εστίαση στο 23% και αναρωτιέμαι: επίτηδες το κάνουν ή είναι τόσο βλάκες; Για σένα George έχω καταλήξει: το δεύτερο σου συμβαίνει…
·        Για τον γρουσούζη Σαματά τι να σας πω… Όσες φορές τον είδα ήταν σαν να έβλεπα την επιστροφή του Φρέντυ Κρούγκερ στη ζωή μου. Φτου κακά διάολε…
·        Οφείλω πάντως να τον ευχαριστήσω γιατί μου πρόσφερε δωρεάν διασκέδαση καθώς δεν είναι μόνο καλός ως πρωταγωνιστής σε θρίλερ. Πρόκειται για εξαίσιο κωμικό σας λέω!
·        Όταν άκουσα αυτό το «καλή Παναγιά» πήγαν να μου φύγουν τα σαγόνια από τα γέλια και είναι και μεγάλα όπως ξέρετε…! Είναι κατά το «Καλή πρωτοχρονιά, καλή πρωταπριλιά» κλπ! Ζιγδαντώνη μου, σε ευχαριστώ από καρδιάς και στο έχω πει. Αδικείσαι προεδράρα μου. Ούτε μία τόση δα προτασούλα δεν σου έχουν κάνει να βγάλεις και κανένα φράγκο στο Δελφινάριο…
·        Λοιπόν αυτά για αρχή νέας περιόδου αν και έχω τόσα κι άλλα τόσα κι άλλα τόσα…
·        Εύχομαι καλό κουράγιο και υπομονή!
·        Πάρτε βαθιά ανάσα γιατί έρχονται οι έκτακτες εισφορές του Μπένι….

Του Γαλάζιου Καρχαρία


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.