Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ!

Ο Ζιγδαντώνης πια αποκαλύπτεται μόνος του... Με κάθε ευκαιρία πέφτει στον αντιμνημονιακό λάκκο που ο ίδιος έσκαψε. Προσέξτε τι είπε σε συνέντευξή του στην Wall Street Journal για το διάλογο που είχε με την Άνγκελα Μέρκελ στην τελευταία σύνοδο του ΕΛΚ:

«Είπα στη Μέρκελ: Κοίτα, αν το σχέδιό σου έχει αποτέλεσμα, τότε είμαι λάθος. Όμως, αν δεν έχει αποτέλεσμα, τότε θα χρειαστείς ένα νέο σχέδιο και εγώ είμαι αυτός που μπορεί να το εφαρμόσει»

Δηλαδή Σαματά μου μνημόνιο θα εφαρμόσεις κι εσύ... Πού πήγε η αντιμνημονιακή θέση σου μεγάλε αρχηγέ;;;
Και επίσης ποιο είναι αυτό το νέο σχέδιο που θα εφαρμόσεις αν αποτύχει το υπάρχον της Μέρκελ;;;
Προφανώς δεν εννοείς το Ζάππειο 2 γιατί εκτίθεσαι... Και οι πέτρες γνωρίζουν ότι στο έχουν απορρίψει καθώς δε μειώνει το έλλειμμα....
Αποκαλύπτεσαι μόνο σου μεγάλε αρχηγέ... Αποκαλύπτεσαι και για τους λόγους που δεν ψήφισες το μνημόνιο, και για τους λόγους που δεν ψήφισες το μεσοπρόθεσμο υπερψηφίζοντας τα μισά άρθρα του, και για τους λόγους που συνειδητά το παίζεις μάγκας στο ΕΛΚ υποκρινόμενος το σύγχρονο Παλαιών Πατρών Γερμανό.... Ψηφαλάκια είναι ο στόχος σου Ζιγδαντώνη μου αλλά να ξέρεις ότι όσους κι αν καταφέρεις να κοροϊδέψεις δεν έχεις τύχη. Γιατί τους μικρόψυχους, τυχοδιώκτες και εθνικά επιζήμιους οι πολλοί δεν τους θέλουν για παρέα τους! Πόσο μάλλον για οδηγό τους....
Πώς σου το είπε ο Γιωργάρας;
Άπαξ Προδότης, Πάντα Προδότης...
Του Γαλάζιου Καρχαρία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.