Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

Απορία ψάλτου βήξ!!!


Είπα να κάνω ένα διαλειμματάκι το Σαββατοκύριακο αλλά οι εξελίξεις δεν με αφήνουν...
  • Γιατί δεν μπορώ να βλέπω το Σαματά στη Βουλή κυριακάτικα να κλαίει και να απολογείται σαν τη Μάρθα Βούρτση και να μην σχολιάζω...
  • Φοβερή εμφάνιση Σαματά μου! Καταπληκτική! Φοβερή η ιδέα του Χρυσάνθου να σου γράψει μία ομιλία – εξήγηση γιατί στην Ευρώπη τρως σφαλιάρες....
  • Σαματά μου τα επιχειρήματά σου ήταν αποστομωτικά για τους εχθρούς σου. Γιατί προεδράρα μου μπορεί όντως να σε συκοφαντούν στο εξωτερικό. Μπορεί όντως να παραπληροφορούν και να διαστρεβλώνουν τις θέσεις σου όπως καταγγέλλεις και ξανακαταγγέλλεις τις τελευταίες ημέρες. Αλλά αφού τους εξηγείς τι είναι το Ζάππειο 2 γιατί αυτοί οι ευρωπαίοι εξακολουθούν να σου ζητούν να συναινέσεις με το Γιωργάκη;
  • Απορία έχω Σαματά μου! Απλή απορία...Αφού δέχονται ως λύση το Ζάππειο 2 γιατί σου ζητούν να συναινέσεις με τη λαθεμένη πολιτική του Τζέφρυ;
  • Θα μπορούσαν δηλαδή αφού τους δίνεις τη λύση στο χέρι, αντί να ζητούν από εσένα να συναινέσεις με το ΠΑΣΟΚ να κάνουν το αντίθετο. Να ζητούν από το ΠΑΣΟΚ και τον george να συναινέσει μαζί σου...
  • Και καλά αυτοί οι κακοί σε συκοφαντούν. Εσύ ο ίδιος πως φτάνεις στο σημείο να τους λες ότι τάζεις μείωση φόρων για προεκλογικούς λόγους;
  • Και μη μου πεις ότι σε συκοφαντεί το πρωθυπουργικό γραφείο της Γαλλίας...μη μου πεις ότι διαρρέει ψέμματα το πρωθυπουργικό γραφείο του Φιγιόν...Αν το πιστεύεις, μάλλον εσύ συκοφαντείς τους ευρωπαίους εταίρους μας....
Του Γαλάζιου Καρχαρία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.