Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

Ό,τι δεν συμφέρει την ΝΝΔ- Δ21, δεν υπάρχει

  • Και αλήθεια εκεί στο Βήμα, μπορείτε να απαντήσετε γιατί δεν δημοσιεύσατε και την πρόθεση ψήφου της Kapa Research;;;
  • Ξέρεις Ζιγδαντώνη μου είναι γεμάτη ωραία πράγματα για τη ΝΝΔ-Δ21!!! Ζήτα τη  απ’το Φαήλο και τον Χρύσανθο. Την έχουν και την κρύβουν για να μη σε στεναχωρήσουν...
  • Α, πες τους να σου δώσουν και το ποσοστό της Δημοκρατικής Συμμαχίας και του ΛΑ.ΟΣ....
  • Δωράκι ενόψει καλοκαιρινής περιόδου. Και πού να πιάσουν και οι μεγάλες ζέστες. Πυρετό θα πάθεις Ζιγδαντώνη μου και από το Σεπτέμβρη έρχονται μαύρες μέρες ....και νύχτες!
  • Αλλά δεν σε φοβάμαι! Ξέρεις εσύ από Σαχάρα. Έρχεται Αντώνη μου. Έρχεται. Και μετά… «Τα νεύρα μου, τα χάπια μου κι ένα ταξί να φύγω…», που λέει κι ο λαός. Και από αυτά εσύ ξέρεις καλά… Αν και δεν χρειάζεσαι στήριξη,  αφού αυτή τη φορά για να περνάς την ώρα σου στην «Σαχάρα», θα έχεις το βιβλίο που σου δώρισε ο πρόεδρος Γιώργος του ΛΑΟΣ, τον… «Τρελαντώνη»!!!

Του Γαλάζιου Καρχαρία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.