Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2020

Ιδιοκτήτης ταβέρνας: «Ο Πρωθυπουργός μου πλήρωσε τον χασάπη, τον φούρνο, έφερε ψυγεία»


 H επίσκεψη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην ταβέρνα « ΚΡΗΤΙΚΟΣ» για να μοιράσει μερίδες φαγητού και να συμπαρασταθεί στην προσπάθεια του Δημήτρη Καρχανοραχάκη να μοιράζει 700 μερίδες καθημερινά, είναι γνωστή.

Ωστόσο, δεν είναι γνωστές οι κινήσεις και πρωτοβουλίες του Πρωθυπουργού που δείχνουν την κοινωνική του ευαισθησία και την ετοιμότητά του να στηρίξει κοινωνικά ευάλωτες ομάδες. Που δείχνουν όμως και ταπεινότητα και ανθρωπιά.

Ο Δημήτρης Καρχανοραχάκης γράφει συγκινημένος: «Σήμερα δεν θα μιλήσουμε για το πόσες μερίδες δώσαμε… θα μιλήσουμε για το ότι για πρώτη φορά ένας Έλληνας πρωθυπουργός μου πλήρωσε τον χασάπη,τον φούρνο,τις μπουκαλες μου,μου έφερε ψυγεία αλλά το θέμα δεν είναι αυτό…το θέμα είναι ότι μου έστειλε την υφυπουργό εργασίας και πρόνοιας Δόμνα Μιχαηλιδου και πήγαμε σε ορφανά παιδάκια που μένουν μόνα τους και πήγαμε να γνωρίσει εγκύους στην παραγκουπολη του Περάματος,ανήλικες εγκύους με σύνδρομο down που μένουν σε παραγκες χωρίς ρεύμα,μιλάμε για Έλληνες όχι Ρομα που είναι σύνηθες δυστυχώς να μένουν χωρίς ρεύμα… Έκατσε τέσσερεις ώρες μαζί μου και σκαρφάλωσε στα βράχια για να δει που μένουν που από την δυσοσμία έκανα εμετό και πάλι,τους είπε για τα επιδόματα,τους κατεγραψε γιατί αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν γνώση ούτε για τα επιδόματα ούτε έχουν λεφτά να δώσουνε 20€ για να κάνουν τις αιτήσεις σε έναν λογιστή για να πάρουν αυτά που δικαιούνται από το κράτος,εδώ μένουν χωρίς ρεύμα και χωρίς νερό,ευχαριστώ που ήρθε και τα είδε και είμαι σίγουρος ότι επειδή έκλαψε θα κάνει κάτι σίγουρα! »



Πηγή: https://www.dailypost.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.