Δευτέρα 29 Ιουλίου 2019

Έφυγε από την ζωή ένας υπέροχος άνθρωπος και επιστήμονας, ο ιατρός Δημήτρης Φελέκης.

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, Ï‡Î±Î¼Î¿Î³ÎµÎ»Î¬ÎµÎ¹Ο Δημήτρης Φελέκης ήταν μέλος του τομέα Υγείας και του τομέα Διοικητικής Ανασυγκρότησης της Νέας Δημοκρατίας.
Τον Δημήτρη τον γνωρίσαμε ως ένα εξαιρετικό Ωτορινολαρυγγολόγο, Χειρουργό Κεφαλής και Τραχήλου, 
Επιμελητής Α΄,Ω.Ρ.Λ., Γ.Ν.Α. «Γ. ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ»
Διδάκτωρα της  Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών Μέλος της Αμερικανικής Ακαδημίας Ωτορινολαρυγγολογίας,  Χειρουργικής Κεφαλής και Τραχήλου και Υπεύθυνος «Μονάδας Ακοολογιας- Νευροωτολογιας» ΓΝΑ Γ. Γεννηματας». 
Πριν από λίγο καιρό είχε γράψει στο fb του: "Λίγοι άνθρωποι είναι άξιοι να λέγονται γονείς! Έχω
την τιμή και την ευγνωμοσυνη στο Θεό να σας παρουσιάσω τους δικούς μου, που είναι αξεπεραστοι! Χριστίνα και Ευστρατιος Φελεκης! Πάντα δίπλα μου, πάντα μαζί μου! Μεγαλύτερη τύχη στη ζωή μου δε θα μπορούσα να έχω! Εύχομαι σε όλους σας, τέτοιους ανθρώπους να έχετε στη ζωή σας η οποια τότε θα ανέλθει ποιοτικά και θα σας βοηθήσει ουσιαστικά!".
Στους πολυαγαπημένους του γονείς να έχουν κουράγιο και δύναμη για να μπορέσουν να αντιμετωπίσουν το χαμό του γιού τους. Τα πιο θερμά μας συλλυπητήρια. Η νεκρώσιμη ακολουθία θα γίνει αύριο Τρίτη 30.7.19 στις 12 το μεσημέρι στο Νεκροταφείο Ζωγράφου.
Ο Θεός να τον αναπαύσει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.