Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2018

Το τρυφερό μήνυμα της Ευγενίας Μανωλίδου για τον Αδωνι Γεωργιάδη -Τρέχει για πρώτη φορά μαραθώνιο

View image on TwitterΣυχνά ο Αδωνις Γεωργιάδης δίνει το παρών σε αγώνες δρόμου, αλλά αυτή φορά πήρε τη μεγάλη απόφαση να τρέξει μαραθώνιο και μάλιστα σε μία από τις πιο απαιτητικές διαδρομές, την κλασική.

Ο αντιπρόεδρος της ΝΔ είναι ανάμεσα στους χιλιάδες δρομείς που μετέχουν σήμερα στον Μαραθώνιο Αθήνας, τρέχοντας για πρώτη φορά τα 42.195 μέτρα. 

Η Ευγενία Μανωλίδου φρόντισε να του τονώσει
την ψυχολογία, με ένα τρυφερό μήνυμα.

«Καλή επιτυχία σε όλους τους μαραθωνοδρόμους σήμερα, καλή επιτυχία και στον μοναδικό δικό μου μαραθωνοδρόμο που επιλέγει πάντα τον δύσκολο δρόμο... Σε λατρεύουμε, θα σε περιμένουμε νικητή!», έγραψε στον λογαριασμό της.

«Ευχηθείτε μου καλή επιτυχία διότι σε λίγο ξεκινώ τον πρώτο μου πλήρη κλασικό Μαραθώνιο των 42 χλμ. Στόχος φέτος ο τερματισμός, με τον χρόνο αν όλα πάνε καλά θα ασχοληθώ από του χρόνου. Ελάτε και σεις είναι μεγάλη γιορτή και σου αλλάζει την ζωή», ήταν η ανάρτηση του κ. Γεωργιάδη.


View image on Twitter View image on Twitter 
Ευχηθείτε μου καλή επιτυχία διότι σε λίγο ξεκινώ τον πρώτο μου πλήρη κλασικό Μαραθώνιο των 42 χλμ. Στόχος φέτος ο τερματισμός, με τον χρόνο αν όλα πάνε καλά θα ασχοληθώ από του χρόνου. Ελάτε και σεις είναι μεγάλη γιορτή και σου αλλάζει την ζωή 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.