Τρίτη 19 Ιουνίου 2018

Και άλλες απώλειες για τους ΑΝΕΛ μετά τη συμφωνία για το Σκοπιανό

Συνεχώς  απώλειες μετρούν οι Ανεξάρτητοι Έλληνες στον απόηχο της υπογραφής της συμφωνίας Ελλάδας – Σκοπίων.
Ο αναπληρωτής γραμματέας υγείας του κόμματος, Μανώλης Αλιφιεράκηςπαραιτήθηκε με επιστολή προς τον Πάνο Καμμένο.
«Με τον τρόπο αυτό θέλω να διαχωρίσω την θέση μου σχετικά με τους χειρισμούς
σας στο εθνικό θέμα της Μακεδονίας μας» τονίζει ο κ. Αλιφιεράκης, προσθέτοντας πως το θέμα αυτό ήταν «η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι».
Ήδη, την παραίτησή τους από το κόμμα των ΑΝΕΛ έχουν υποβάλει η πρώην εκπρόσωπος του κόμματος, Μανταλένα Παπαδοπούλου, ο πρόεδρος της συντονιστικής Καστοριάς, Χρήστος Παύλου, το μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής των ΑΝΕΛ Πιερίας, Θεοχάρης Μπικηρόπουλος, το μέλος του Εθνικού Συμβουλίου ΑΝΕΛ και Αντιπεριφερειάρχης Κοζάνης, Παναγιώτης Πλακεντάς.
Τέλος την αποχώρησή του από το κόμμα ανακοίνωσε ο Δημήτρης Ζησιμόπουλος, ως σήμερα στέλεχος των ΑΝΕΛ στην Πιερία μέλος του Εθνικού Συμβουλίου των ΑΝΕΛ, αξιωματικός του Πολεμικού Ναυτικού ε.α αλλά και πολιτευτής του κόμματος στην Πιερία, και ο οποίος με επιστολή του προς τον πρόεδρο των ΑΝΕΛ Π.Καμμένο, σημειώνει τα εξής:
"Προεκλογικά είχα υποσχεθεί ότι θα παραμείνω πιστός στις θέσεις και τις αρχές μου, καθώς και στην ιδρυτική διακήρυξη των ΑΝΕΛ, ότι θα αγωνίζομαι με γνώμονα το συμφέρον της Ελλάδας και των Ελλήνων πολιτών.
Για το λόγο αυτό υποβάλω σήμερα την παραίτησή μου από μέλος των ΑΝ.ΕΛ, πράττοντας το πατριωτικό μου καθήκον.
Με την παρούσα διαμαρτύρομαι για το ξεπούλημα της Μακεδονίας από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ με την ανοχή των ΑΝΕΛ.
Έχοντας υπηρετήσει πιστά και χωρίς καμιά υστεροβουλία το κίνημα των ΑΝ.ΕΛ και γνωρίζοντας και πως η συντριπτική πλειοψηφία των συναγωνιστών συμμερίζονται τις απόψεις μου ελπίζω η παραίτησή μου να δώσει το έναυσμα ώστε να ξυπνήσουν συνειδήσεις".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.