Δευτέρα 12 Ιουνίου 2017

Η κυβέρνηση βρήκε τον εαυτό της στο gay pride!



Δείτε τον Τσακαλώτο και τον Καρανίκα στο Athens Pride 2017
Την ονόμασαν «παρέλαση υπερηφάνειας». Αλλά υπερηφάνεια για ποιο λόγο;
Γιατί πρέπει να είμαι υπερήφανος για την ιδιωτική μου ζωή;
Αφού η ιδιωτική μου ζωή είναι… ιδιωτική. Αφορά εμένα και μόνο εμένα.
Δεν έχω τίποτα με τους gay. Προσωπικά μου αρέσει το αντίθετο φύλο. Αλλά δεν βγήκα να κάνω
παρέλαση γι’ αυτό.
Θα μου πείτε δεν απειλήθηκαν τα ανθρώπινα δικαιώματά μου και γι’ αυτό ποτέ δεν χρειάσθηκε να υπερασπιστώ την σεξουαλική μου προτίμηση.
Κατ’ αρχάς δεν νομίζω ότι στη σημερινή κοινωνία τίθεται ζήτημα διαχωρισμών. Το αντίθετο θα μπορούσε να ισχυρισθεί κάποιος.
Αλλά όπως και να το δω δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα πρέπει να δηλώνω δημοσίως την σεξουαλική μου προτίμηση. Τι έχω να κερδίσω από αυτό, εκτός από το να προκαλέσω την υπόλοιπη κοινωνία; Μήπως όμως αυτός είναι ο στόχος;
Από την άλλη το προχθεσινό gay pride προκάλεσε διπλά, εκ του γεγονότος ότι μετεβλήθη σε κυβερνητική διαδήλωση.
Ο υπουργός των Οικονομικών μπορεί να μην έχει χρόνο να ενημερώσει τη Βουλή για την πορεία των διαπραγματεύσεων, αλλά βρήκε χρόνο για να παραστεί στην παρέλαση. Δεν ξέρουμε τι ήθελε να υποδηλώσει ο ίδιος, όσο και οι βουλευτές, πρώην υπουργοί και πρωθυπουργικοί σύμβουλοι που διαδήλωναν (ο γνωστός Καρανίκας μάλιστα ξελαρυγγιάστηκε φωνάζοντας συνθήματα, όπως διαβάζουμε), αλλά δημιούργησαν αλγεινή εντύπωση στους βαριά φορολογούμενους πολίτες.
Όλοι αυτοί οι κύριοι και κυρίες, ένα 24ωρο πριν είχαν ψηφίσει με χέρια και με πόδια –στα τέσσερα, που θα έλεγε και ο σύντροφός τους Πάνος Καμμένος- νέες φορολογικές επιβαρύνσεις και νέες περικοπές για το σύνολο των πολιτών. Δεν ακούσθηκε «κιχ». Οι ίδιοι βουβοί, άβουλοι, και μοιραίοι για τη χώρα βουλευτές, βρήκαν φωνή και βούληση για να φωνάξουν υπέρ των δικαιωμάτων των gay.
Βέβαια το σύνθημα είχε δώσει ο ίδιος ο πρωθυπουργός με συνέντευξή του σε περιοδικών που ασχολείται με τους ομοφυλόφιλους.
Δηλαδή, πλήρης πολιτική εκμετάλλευση της ιδιαιτερότητας συγκεκριμένης ομάδας πληθυσμού.
Τελικά, φαίνεται για να ασχοληθεί η κυβέρνηση με τα προβλήματα κάποιων πρέπει η επίλυσή τους να περνάει μέσα από φανταχτερές παρελάσεις, καραμούτζες και κορδέλες που θυμίζουν το πατρινό καρναβάλι.
Ίσως σε τέτοιου είδους εκδηλώσεις η κυβέρνηση του κ. Τσίπρα βρίσκει τον πραγματικό εαυτό της!!!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.