Κυριακή 28 Μαΐου 2017

Ο Μπαλάφας αποκαλύπτει: Δεν είμαι Λουλού!!!


Φωτογραφία: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣΠρο πολλών μηνών η υπουργός κυρία Θεανώ Φωτίου με αγανάκτηση ανέκραξε "Απατεώνες είμαστε;"
Το ερώτημα που έθεσε δεν απαντήθηκε ποτέ δημοσίως, γιατί το έχει απαντήσει η ίδια η ζωή και το απαντά καθημερινά η κυβέρνηση και ο πρωθυπουργός με την πολιτική και τη συμπεριφορά τους.
Σήμερα ο υφυπουργός Μεταναστευτικής Πολιτικής  κ. Γιάννης Μπαλάφας (γνωστός ως
"Μπαλαφίνιο" στα δημοσιογραφικά γραφεία) ένιωσε την ανάγκη να αναφωνήσει κι αυτός, με στεντόρια μάλιστα φωνή και με αγανάκτηση, ότι... δεν είναι λουλού!!!
«Λες να είμαι καμία λουλού που ο πατέρας μου και η μάνα μου με έκαναν πολιτικό. Σκοτώθηκαν για να σπουδάσω. Ξέρω την πιάτσα, του γιαπιού είμαι εγώ. Καμία ωραιοποίηση, καμία καταστροφολογία, υπάρχει σχέδιο να βγούμε από την κρίση» είπε ο υφυπουργός Μεταναστευτικής Πολιτικής μιλώντας στον ΣΚΑΪ.
Και βέβαια το ερώτημα είναι ποιός τον αποκάλεσε "Λουλού";
Γιατί ένιωσε την ανάγκη να μας πει ότι δεν είναι "Λουλού" αλλά άνθρωπός του "γιαπιού" και της πιάτσας;
Κι έπειτα δεν ξέρει ότι η πολιτική καταγωγή δεν έχει σχέση με το αν κάποιος είναι "Λουλού" ή όχι;
Να του θυμίσουμε τον Κώστα Καραμανλή ο οποίος προέρχεται από πολιτική οικογένεια αλλά είναι άνθρωπος της πιάτσας και άνθρωποι που περίγυρού του που οι γονείς τους ήταν βιοπαλαιστές κατάφεραν να αναδειχθούν ως "λουλούδες" και τους αποδόθηκαν μάλιστα διάφορα θρησκευτικο- ιστορικά επωνύμια;
Ας τα αφήσει αυτά λοιπόν. Μπορεί να μη το επιδίωκε, αλλά ο χαρακτηρισμός θα τον συνοδεύει μιας και πλέον στη μνήμη μας καταγράφεται ως... "μη Λουλού"!!!
Θυμίζουμε ότι ο κ. Μπαλάφας που είναι "της πιάτσας και του γιαπιού" είναι ο κύριος που πριν από μερικούς μήνες είπε σε πολίτη της Χίου που του παραπονέθηκε για την πολιτική της κυβέρνησης, το περίφημο δημοκρατικό "Αε πάενε από δω..."!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.