Τετάρτη 5 Απριλίου 2017

Λεβέντης: Με τον Κυριάκο στη σημερινή συνάντηση χτίστηκε μια φιλία που δεν την περίμενα

Αμέσως μετά την συνάντηση που είχε ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων Β. Λεβέντης με τον πρόεδρο της ΝΔ Κ. Μητσοτάκη, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

"Εγώ είμαι γέννημα θρέμμα μιας γενιάς που μετά τα γεγονότα του '65, αισθανθήκαμε σαν χώρος, στο χώρο του κέντρου, ότι πληγήκαμε από την οικογένεια Μητσοτάκη και είχαμε αρνητικό ηλεκτρισμό. 
Σήμερα, ο Κυριάκος ειλικρινά δεν το περίμενα με έπεισε ότι είναι ο Κυριάκος, δεν είναι ο γιος Μητσοτάκη, παραδέχτηκε και κάποια λάθη που έκανε
ο πατέρας του και ουσιαστικά θέλησε να είναι ο Κυριάκος, εγώ σαν Βασίλης Λεβέντης δεν θα μπορούσα να του αρνηθώ. Συζητήσαμε πολλά θέματα και βεβαίως την πορεία της διαπραγμάτευσης και η δυσκολία θα είναι στην Βουλή. Ο κ.Μητσοτάκης θεωρεί ότι ο κ. Τσίπρας είναι αρχομανής και θα πάει μέχρι τέλους θα γαντζωθεί και όπου τον βγάλει. Και αν τα ψηφίσει όλα ο κ. Τσίπρας και ο κ. Καμμένος, ρώτησα τον κ. Μητσοτάκη μέχρι που θα βγει, μου απάντησε ότι τα ψωμιά του είναι λίγα μετά την ψήφιση των μέτρων και το πολύ-πολύ να φθάσουμε στο τέλος του 2017 και μετά βλέπει ο κ. Μητσοτάκης την κατάρρευση του κ. Τσίπρα. Είπα εγώ την άποψη μου για συναίνεση, του είπα ότι οι κυβερνήσεις οι αυτοδύναμες πτώχευσαν την χώρα και έβλαψαν την χώρα, παραδέχτηκε κάποια λάθη που έκαναν όλες οι κυβερνήσεις με τις ασωτίες και τα ρουσφέτια. Μου είπε ότι πιστεύει στις μεταρρυθμίσεις και έξω οι ξένοι τον αντιμετώπισαν με ειλικρίνεια και τον αποδέχονται πλέον σαν πρωθυπουργό εν δυνάμει, έτσι αισθάνεται. Είπα στον κ. Μητσοτάκη ότι εφόσον είναι πρώτος τα ίδια 9 σημεία θα στείλω και σε εκείνον, που έστειλα και στον πρωθυπουργό και μόνον την απλή αναλογική έκανε δεκτό ως αίτημα της Ένωσης Κεντρώων. Τα άλλα σημεία τα αγνόησε ο κ. Τσίπρας. Είπα στον κ. Μητσοτάκη τα ίδια σημεία θα στείλω και σε εκείνον, και επειδή με ενδιαφέρει η χώρα και δεν πρέπει να χάνει χρόνο, αν τα δεχτεί θα έχει ένα στήριγμα χωρίς να ζητάω τίποτα , ούτε υπουργεία ούτε τίποτα, αρκεί να διορθώνεται η χώρα αυτό είναι το όνειρο μου. Τον ρώτησα αν πίστεψε ποτέ ότι το φλερτ με τον Τσίπρα ήταν αληθινό και μου απάντησε, ότι δεν το πιστεύει. Πάντως χτίστηκε μια φιλία που δεν την περίμενα, γιατί πριν μπω μέσα κάποιοι δημοσιογράφοι, είπαν ότι ο κ. Μητσοτάκης ήθελε να κάνει ραντεβού μόνο με την Γεννηματά για να κάνει κυβέρνηση μεθαύριο, και τους άλλους πολιτικούς αρχηγούς θα τους δει για να λειτουργήσουν μόνο ως σαντιγί στην τούρτα. Και ο κ. Μητσοτάκης μου απάντησε "μήπως συμβαίνει το όλως αντίθετο;". Η άποψη μου για τις εξεταστικές είναι να ελεγχθούν όλα και να μην βάζουμε μέρες μόνο ΠΑΣΟΚ, μόνο ΝΔ, μόνο ΣΥΡΙΖΑ. Προκαλούμε την κοινή γνώμη δεν πρέπει να βάζουμε χρονικούς περιορισμούς και διαλέγουμε στοχεύμενα χρονικά διαστήματα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.