Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

Ψαριανός: Ο Μητσοτάκης θα πάρει 50% στις εκλογές κι ίσως να μη το θέλει ούτε ο ίδιος

Ο βουλευτής Β' Αθηνών Γρηγόρης Ψαριανός μιλώντας στον BHMA FM τόνισε ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης και η ΝΔ θα πάρουν 50% στις επόμενες εκλογές, κάτι που δεν θέλει ούτε ο ίδιος ο πρόεδρος της.
Αναλυτικά όσα είπε:
«Ο χώρος της σοσιαλδημοκρατίας, είναι ο χώρος μου. Ωστόσο, δεν μπορείς να μιλάς με όρους του
’75 ή του ’80. Είναι άλλο το σήμερα και δεν μπορείς να κρατάς πεισματικά και δογματικά ένα “μαγαζί”, επειδή κάποτε πήγαινε καλά, με διαφορετικές ηγεσίες και όχι πάντα με την ίδια κατεύθυνση. Σήμερα δεν έχει νόημα να συζητάμε για Αριστερά-Δεξιά. Είναι διαχωριστικές γραμμές ηλιθιότητας. Μιλάμε για μια κανονική ευρωπαϊκή χώρα ή για ένα κατσαπλιαδιστάν. Εγώ δεν χαίρομαι όταν διαλύεται ένα κόμμα του χώρου μου. Απεναντίας, θα ήθελα να συγκροτηθεί ένας μεγάλος πολιτικός φορέας που θα εκφράζει έναν ευρωπαϊκό μεταρρυθμιστικό εκσυγχρονισμό. Είμαι, άλλωστε, στο ΠΟΤΑΜΙ, επειδή από τα πρώτα πράγματα που υποσχέθηκε είναι πως θα αποτελέσει πυλώνα, κεντρικό άξονα και βασικό παίκτη της συγκρότησης του μεσαίου χώρου. Σ’ αυτό μένω προσηλωμένος σταθερά και δογματικά.
Δεν μ’ ενδιαφέρουν τα “μαγαζάκια”. Το θέμα δεν είναι ποιος έχει το μεγαλύτερο μικρό μαγαζάκι να ‘ρθούμε οι άλλοι να του το μεγαλώσουμε. Το θέμα είναι πως αλλού πάει ο Πιπεργιάς αλλού πάω εγώ, φίλε μου. Να βρούμε την άκρη: Θα μιλήσουμε πχ με το ΠΑΣΟΚ για διακριτούς ρόλους Κράτους-Εκκλησίας;
Αυτά όλα ενισχύουν την Νέα Δημοκρατία. Θα πάρει 50%! Κι αυτό θα είναι άδικο για τη χώρα. Κι ούτε κι ο ίδιος ο Μητσοτάκης μπορεί να μην το θέλει. Κι ο ίδιος δεν “ψοφάει” για αυτοδυναμία. Θα προτιμούσε να ‘χει μια εξισορρόπηση προς το κέντρο, παρά να τον “τραβάνε”, ας πούμε διάφορες θεούσες ή χίτες"!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.