Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2016

Να γιατί έδιωξε τον Βαρουφάκη- Μια άλλη... γυναικεία, προσέγγιση

Ως καλή νοικοκυρά μαγειρεύω στην κουζίνα και ακούω ότι γίνονται υπουργοί αυτοί που λέγανε για παράλληλο νόμισμα και μου έρχονται στο μυαλό ο Βαρουφάκης, ο άλλος που θα έκανε ντου στο νομισματοκοπείο, ο άλλος με τον Πούτιν και την εκτύπωση νομισμάτων και ο πρώτη φορά αριστερά πρόεδρος μας δεν ήξερε τίποτα (???) και αναρωτιέμαι:

Τελικά τον Βαρουφάκη γιατί τον έδιωξε;
Μου λύθηκε όμως η απορία όταν θυμήθηκα τον πρόεδρο Αλέξη που πόζαρε ως μοντέλος για ξένο περιοδικό όταν πήγε στην Αμερική... Αμ εδώ ήταν η ιστορία... Δεν χωράνε δύο ντίβοι στο ίδιο κόμμα!!!
Δεν μπορεί αγόρι μου να φωτογραφίζεσαι με την καλή σου με φόντο την Ακρόπολη και εγώ να κάθομαι και να τρώω τη χλαπάτσα! Άντε λοιπόν στο σπίτι σου και ο ντίβος της πρώτης φορά αριστεράς κυβέρνησης είμαι εγώ!!!
Τι σου είναι το γυναικείο μυαλό βραδιάτικα...
Η Ρηγιλλίτσα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.