Αντιγράφουμε μια ενδιαφέρουσα ανάρτηση από τη σελίδα στο facebook του Δημήτρη Κατσούδα.
"Ούτε για τον Γκάλμπρέιθ δεν θα μιλούσαμε σήμερα!
ΓΙΑΤΙ;
Λοιπόν: Χθες έγινε, μετά από 6 παρατάσεις(!) ο διαγωνισμός για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Εμφανίστηκαν τελευταία στιγμή ΕΥΤΥΧΩΣ οι Ιταλοί των κρατικών ιταλικών σιδηροδρόμων, διάσημων για τα γρήγορα και ασφαλή τραίνα τους. Για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για την Ελλάδα δηλαδή, όπως έγραψε "Το Βήμα", η εξέλιξη της
Τετάρτης (χθες) ήταν καθοριστικής σημασίας. Σε περίπτωση που δεν εκδηλωνόταν ενδιαφέρον, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα οδηγείτο το πιθανότερο σε λύση και εκκαθάριση (πώληση όλου τού τροχαίου υλικού όπως-όπως και η Ελλάδα θα έμενε χωρίς τραίνα)!
Και, προσέξτε: Σε αυτό το σενάριο, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα καθιστούσε απαιτητές τις παράνομες, όπως τις έχει χαρακτηρίσει, κρατικές ενισχύσεις, ύψους 750 εκατ. ευρώ, που δόθηκαν στην εταιρεία. Αντίστοιχη ήταν εξάλλου μέσα στο 2015 η τύχη των αεροπορικών εταιρειών Cyprus Airways και Estonian Air. Σήμερα δηλαδή θα ήταν μια μέρα που, αν δεν εμφανίζονταν οι Ιταλοί, το χρέος θα αυξανόταν κατά 750.000.000€ και η Ελλάδα θα έμενε χωρίς τραίνα!
Αναφωνούμε, άδομεν, λοιπόν:
"Siam giunti! Grazie o Dio! Estremo asil questo è per noi! Siam giunti"...
(Παράφραση τού ρετσιτατίβου, προ της άριας της Λεωνόρας, στη "Δύναμη του Πεπρωμένου" του Βέρντι).
"Ούτε για τον Γκάλμπρέιθ δεν θα μιλούσαμε σήμερα!
ΓΙΑΤΙ;
Λοιπόν: Χθες έγινε, μετά από 6 παρατάσεις(!) ο διαγωνισμός για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Εμφανίστηκαν τελευταία στιγμή ΕΥΤΥΧΩΣ οι Ιταλοί των κρατικών ιταλικών σιδηροδρόμων, διάσημων για τα γρήγορα και ασφαλή τραίνα τους. Για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για την Ελλάδα δηλαδή, όπως έγραψε "Το Βήμα", η εξέλιξη της
Τετάρτης (χθες) ήταν καθοριστικής σημασίας. Σε περίπτωση που δεν εκδηλωνόταν ενδιαφέρον, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα οδηγείτο το πιθανότερο σε λύση και εκκαθάριση (πώληση όλου τού τροχαίου υλικού όπως-όπως και η Ελλάδα θα έμενε χωρίς τραίνα)!
Και, προσέξτε: Σε αυτό το σενάριο, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα καθιστούσε απαιτητές τις παράνομες, όπως τις έχει χαρακτηρίσει, κρατικές ενισχύσεις, ύψους 750 εκατ. ευρώ, που δόθηκαν στην εταιρεία. Αντίστοιχη ήταν εξάλλου μέσα στο 2015 η τύχη των αεροπορικών εταιρειών Cyprus Airways και Estonian Air. Σήμερα δηλαδή θα ήταν μια μέρα που, αν δεν εμφανίζονταν οι Ιταλοί, το χρέος θα αυξανόταν κατά 750.000.000€ και η Ελλάδα θα έμενε χωρίς τραίνα!
Αναφωνούμε, άδομεν, λοιπόν:
"Siam giunti! Grazie o Dio! Estremo asil questo è per noi! Siam giunti"...
(Παράφραση τού ρετσιτατίβου, προ της άριας της Λεωνόρας, στη "Δύναμη του Πεπρωμένου" του Βέρντι).
Στην φωτό το τελευταίο επίτευγμα του ιταλικού σιδηροδρόμου, το
FRECCIAROSSA (κόκκινο βέλος) των 320χλμ την ώρα εμπορικής ταχύτητας!"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.