Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2016

Αλέξη μην ανησυχείς σε στηρίζει ο μπάρμπα Φώτης- Ουφ!!! Ανακουφίστηκα...

Κουβέλης: Αλέξη χάλασε το ρολόι μου ή καθυστέρησε η Ελπίδα;

Είχα μια ανησυχία για την τύχη της κυβέρνησης.  Αν θα καταφέρει να επιβιώσει ή θα καταρρεύσει αυπό το βάρος του γενικού κοινωνικού ξεσηκωμού που έρχεται.
Ωστόσο η ανησυχία μου κάλμαρε, να μη πω εξαφανίσθηκε, όταν διάβασα το άρθρο του Φώτη Κουβέλη στην ΑΥΓΗ μέσω της οποίας φλερτάρει με την κυβέρνηση του κ. Τσίπρα. Γράφει ο κ. Κουβέλης:
«Η φροντίδα μου είναι να συμβάλλω με
όλες μου τις δυνάμεις στην προοδευτική διακυβέρνηση του τόπου και στην ενότητα των αριστερών δυνάμεων. Αυτό καθορίζει και προσδιορίζει την παρουσία μου στο πεδίο της πολιτικής».
Ποιά παρουσία Φώτη μου;
Δεν σου είπε κανείς ότι έχεις τελειώσει;
Δεν σου  είπε κανείς ότι εξ αιτίας σου η Ελλάδα σύρθη
κε στη μεγαλύτερη μεταπολιτευτική της περιπέτεια, επειδή δεν ψήφισες Πρόεδρο Δημοκρατίας και ήθελες άρον- άρον να βγάλεις πρωθυπουργό τον Αλέξη;
Έχεις μούτρα κι εμφανίζεσαι και μιλάς για συμβολή σου σε προοδευτική διακυβέρνηση;
Ποια είναι η προοδευτική διακυβέρνηση; Το να σε λέει "ηλίθιο" ο Σόϊμπλε και να μην απαντάς κάνοντας ότι δεν άκουσες ή δεν κατάλαβες;
Σε αυτό θέλεις να συμβάλεις;
Και καλά εσύ θέλεις. Αυτοί θέλουν;
Αχ βρε Φώτη...
Ήσουν μοιραίος...Έβλεπες τα τρένα να περνούν αλλά το μόνο που έκανες ήταν να κουνάς μαντίλι στις ευκαιρίες που σου έδινε η πολιτική. Τώρα η πολιτική σου κουνάει μαντίλι αλλά και πάλι κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις...

rigillis18.blogspot/TK9

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.