Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2015

Οι οκτώ άνδρες γνωστής ελληνίδας της δημόσιας ζωής!!!

Εμείς γνωρίζετε ότι είμαστε fun της συγκεκριμένης ελληνίδας της οποίας η δήλωση, αν και έχει γίνει παλαιότερα σε συνέντευξή της στο "Πρώτο Θέμα" παραποιείται από τα parapolitika.gr και δίνεται η εντύπωση ότι το νούμερο 8 δεν είναι αθριστικό σε βάθος χρόνου αλλά στιγμιαίο, εξάπτοντας τη φαντασία του ανδρικού πληθυσμού.
Ο λόγος φυσικά για τη μοναδική ελληνίδα που είχε τα φόντα να κερδίσει με διαφορά... στήθους
την ηγεσία της ΝΔ, αν και εις εκ των υποψηφίων δεν υπολείπεται του συγκεκριμένου... προσόντος, αν και αυτό βέβαια χαρακτηρίζει το γυναικείο φύλο. Ίσως γι' αυτό το έχει ρίξει στο τζόκινγκ (ο υποψήφιος).
Όσον αφορά το δημοσίευμα για την ελληνίδα που έχει πάει με οκτώ άνδρες (προφανώς διαδοχικά) είναι το δικό μας κορίτσι, το καμάρι της ΟΝΝΕΔ, η Έλλη Παπαγγελή, η οποία βέβαια, εμείς επιμένουμε, είναι η μόνο που μπορεί και ξέρει τον τρόπο να αυξήσει τους ψηφοφόρους της ΝΔ.
Με την ευκαιρία αναδημοσιεύουμε τη γνωστή συνέντευξη αλλά και ένα πανθεον φωτογραφιών της...  Έλλης, θυμίζοντας το πάντα επίκαιρο σύνθημα "¨Ο λαός μας θέλει, αρχηγό την Έλλη"
 
Η Έλλη Παπαγγέλη σε παλαιότερη συνέντευξη στο "Πρώτο Θέμα" η όμορφη νεαρή μοντέλα απάντησε σε μια σειρά καυτών ερωτήσεων...

Πότε έκανες πρώτη φορά έρωτα;
"Δεκαεπτάμισι ετών. Ήρθε πολύ φυσιολογικά μέσα από μία σχέση".

Έχεις υπάρξει υπερσεξουαλική; 

"Σε φυσιολογικά πλαίσια. Δεν έχω κάνει γενικότερα πολλές σχέσεις, αλλά όταν είμαι με τον σύντροφο μου, μου αρέσει να τα δίνω όλα".

Έχεις κάνει one night stand;
"Όχι, με την έννοια του να γνωρίσω κάποιον και να κάνω έρωτα το ίδιο βράδυ μαζί του. Έχω κάνει τέσσερες σοβαρές σχέσεις κι άλλες τέσσερις πιο χαλαρές".

Δηλαδή έχεις βρεθεί σεξουαλικά με λιγότερους από δέκα άνδρες;
"Έχω βρεθεί σεξουαλικά με 8 άνδρες".

Έχεις πονέσει για έρωτες;
"Ναι, έχω βιώσει αυτό που λέμε «έπεσα στα πατώματα». Το έχω μετανιώσει όμως έκ των υστέρων".

Απολαύστε την...





/






























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.