Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2015

Τι πρέπει να κάνει ο Κυριάκος για να τον ψηφίσει ο Κωστής Μπακογιάννης- Γιατί θα ψήφιζε τη μητέρα του αν ήταν υποψήφια- απίστευτο επιχείρημα!

Σας έχουμε πει ότι η οικογένεια Μπακογιάννη αποφεύγει να δεσμευθεί στο τι θα ψηφίσει στις εσωκομματικές εκλογές.
Και αυτό ισχύει όχι μόνο για την  Ντόρα Μπακογιάννη αλλά για όλους. Φυσικά και για τον Κωστή Μπακογιάννη, περιφερεριάρχη Στερεάς Ελλάδος, ο οποίος ρωτήθηκε μετ΄ επιτάσεως στην εκπομπή "Ακραίως" του Τάκη Χατζή στον ΣΚΑΙ αλλά απεύφυγε να τοποθετηθεί, με τη δικαιολογία ότι και με το θείο και με τη μάνα
του συμφωνεί σε πολλά πράγματα αλλά και σε άλλα διαφωνεί.
Ευφυώς ο Τάκης Χατζής, λοιπόν τον ρώτησε εάν θα ψήφιζε τη μητέρα του, Ντόρα Μπακογιάννη, στην περίπτωση που ήταν υποψήφια για την προεδρία της Νέας Δημοκρατίας .
«Τη μάνα μου; Πιστεύετε ότι θα με έπαιρνε να κάνω κάτι διαφορετικό;», είπε και πρόσθεσε: «Κυριακή μεσημέρι θέλω να πάω με τα παιδιά μου και να έχω φαγητό στο τραπέζι. Πρέπει κάτι να φάμε. Μάγειρας δεινός δεν είμαι, άρα καταλαβαίνετε ότι προφανώς και θα ήμουν με τη μάνα μου! Γιατί ένα από τα πράγματα που δεν ξέρει ο κόσμος για εκείνη είναι ότι μαγειρεύει και πάρα πολύ καλά».
 Μετά από αυτά λοιπόν αν ο θείος του Κυριάκος Μητσοτάκης θέλει την ψήφο του Κωστή Μπακογιάννη, δεν έχει παρά να τον καλεί πιο συχνά για φαγητό, μαζί με τα παιδιά του...

 rigillis18.blogspot/TK9

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.