Παρασκευή 24 Ιουνίου 2022

Νεκρή σε τροχαίο η Μαίρη Συναρέλλη, επιφανές στέλεχος των Rotary και της Ν.Δ.


Με μηνύματα έχει γεμίσει όλο το διαδίκτυο για τον άδικο χαμό της Μαίρης Συναρέλλη. 

Η ιδιαίτερα αγαπητή Μαίρη Συναρέλλη, στέλεχος της Ν.Δ. και επιφανές μέλος του Rotary Club σκοτώθηκε σε τροχαίο δυστύχημα Η Μαίρη Συναρέλλη, έχοντας νικήσει τη μάχη με τον καρκίνο, είχε αφιερώσει τη ζωή της στην κοινωνική δράση και τον συνάνθρωπο. Το τραγικό δυστύχημα συνέβη χθες στο Γαλάτσι όταν το βράδυ Ι.Χ. αυτοκίνητο που έτρεχε με μεγάλη ταχύτητα παρέσυρε την πεζή Μαίρη Συναρέλλη.

Η ταυτότητα του θύματος έγινε γνωστή μόλις πριν από λίγες ώρες, όταν φίλοι και συγγενείς είχαν ανησυχήσει από την απουσία της. 

Απίστευτη όμως είναι και η ανάρτηση της Μαίρης Συναρέλλη χθες το μεσημέρι:

Αυτό είναι το κόσμημα Καζίνο στο Ελληνικό που θα είναι έτοιμο το 2026 ....πιστεύω να είμαι στα εγκαίνια
Γιατί μια ομάδα φίλων όταν είχαμε ακούσει στο σχεδιασμό του χώρου την ύπαρξη Καζίνο ... είχαμε δώσει ραντεβού να το επισκεφτούμε και να το χαρούμε την πρώτη ημέρα μετά τα εγκαίνια.... οι δύο από αυτούς έχουν αποδημήσει στον Κύριο θέλω και πιστεύω οτι θα ζήσω να δω τα εγκαίνια......"

Μαρία Νάτσιου: «Γραμματέα…Είμαστε δίπλα σου περιμένουμε κάλεσμα για οργανωμένες δράσεις» ήταν οι τελευταίες λέξεις που μου έγραψες λίγες μέρες πριν…… Απίστευτο μου φαίνεται!!!
Τι να πει κανείς για το πλούσιο φιλανθρωπικό σου έργο και την ποικιλία της βοήθειας που παρείχες τόσο γενναιόδωρα σε όποιον έχει ανάγκη! Όλοι γινόμαστε φτωχότεροι όταν φεύγουν άνθρωποι σαν εσένα και όλοι ξέρουμε ότι είναι δύσκολο να βρεις κάποιον με τέτοιο χαρακτήρα στις μέρες μας!
Όμορφος, αγνός άνθρωπος με δυνατή ψυχή, αγωνίστρια! Καλό ταξίδι Μαίρη μου, προς το αιώνιο φως……

Tatiana TsaramiadouΜαιρη Συναρελλη   Διαβάζω τα συλλυπητήρια και θυμώνω. Δεν μπορεί να τα λένε για σένα! Δεν μπορεί να είναι αλήθεια, ότι έφυγες από την ζωή Μαιρούλα μου! Αφού προχθές ακόμα, λέγαμε τόσα που θα κάνουμε.. Τόσες χαρές, τόσα ραντεβού, τόσες ιδέες ζωής...! Αφού την ζωή την έπαιζες στα δάχτυλα, Μαιρούλα μου! "Οι γιατροί μου είπαν θα τον τσακώσουν τον καρκίνο! Ε, αν δεν το καταφέρουν ας φύγω, τι να πω, μια χαρά πέρασα! " Έτσι μουπες προχθές! Όμως όχι έτσι! Όχι από ένα αυτοκίνητο, Μαιρούλα μου! Πόσο θα μας λείψεις! Πόσα θα σκέφτομαι ότι χάνουμε που θα λείπεις! Η συνεργασία μας τόσα χρόνια και η φιλία μας ήταν για μένα ξεχωριστή! Διότι ξεχωριστή ήσουν εσύ! Είχες ποιότητα, πολιτισμό και ζωή σε ότι κι αν έκανες! Είχες αγάπη και ένα καλό λόγο για όλους! Ακόμα και για όσους σε υποτίμησαν, σε πλήγωσαν, σου φέρθηκαν άσχημα.. Μου έλεγες "άστους, δεν μπορούν, δεν αξίζουν τίποτε καλύτερο!" Και πήγαινες παρακάτω, συγχωρούσες, ξεχνούσες, αγαπούσες, χαιρόσουν!

Φυσικά και δεν θα σε ξεχάσω ποτέ αγαπημένη μου φίλη! Όχι δεν θέλω να ακούω για τελετές και λύπες, εσύ είχες προαποφασίσει την ζωή σου και την χαρά, ακόμα και στα δυσάρεστα.. Έτσι θέλω να σε χαιρετήσω, Μαιρούλα μου! Θέλω να σου ευχηθώ καλό συμπαντικό ταξίδι και σου στέλνω την αγάπη μου και την προσευχή μου! Σ ΑΓΑΠΩ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ! ΑΝΤΙΟ!
Άπιστευτο!!!
Εσύ μας έδινες κουράγιο και αισιοδοξία πάντα.
Να είσαι καλοτάξιδη στο φως και στην αλήθεια! — νιώθει ότι έχει ραγίσει η καρδιά της.

Ευαγγελία Σχοιναράκη Ηλιάκη Καλό παράδεισο!!! Δεν υπάρχουν λόγια!!! Ως χθες, συνομιλούσαμε εδώ, διαδικτυακά, για την νέα διευθύντρια της Εθνικής Πινακοθήκης! Τι να πω……🥲

Εκφράζουμε τα πιο ειλικρινή μας συλλυπητήρια στο σύζυγό της και στα παιδιά της... 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.