Σάββατο 30 Ιουνίου 2018

Οι ευχές του Κυριάκου Μητσοτάκη στην Μαρέβα, για τα γενέθλιά της


«Είμαι πολύ τυχερός που σε έχω» -Οι ευχές του Κυριάκου Μητσοτάκη στην Μαρέβα, για τα γενέθλιά της [εικόνας]

Γενέθλια έχει σήμερα η σύζυγός του προέδρου της ΝΔ Κυριάκου Μητσοτάκη, Μαρέβα.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ευχήθηκε στην σύζυγό του και μέσω social media ποστάροντας στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram μια κοινή τους
φωτογραφία, από χαλαρές στιγμές, σε κάποια παραλία πιθανότατα και γράφοντας: «Χρόνια πολλά Μαρεβάκι!!! Είμαι πολύ τυχερός που σε έχω δίπλα μου!!».
Πέρυσι είχαν γιορτάσει τα γενέθλια της Μαρέβας στο συνέδριο της Δημοκρατικής Συνεργασίας... αλλά εφέτος ο εορτασμός ήταν πιο προσωπικός!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.