Σάββατο 13 Μαΐου 2017

Τι λέει ο Καμμένος μετά τον σάλο για τις άσεμνες χειρονομίες σε οπαδούς του Ολυμπιακού

Φωτογραφία του Νίκος Στέφος.




Κόλαση με τον κωλοτούμπα Πάνο στον αγώνα υδατοσφαίρισης γυναικών μεταξύ Ολυμπιακού-Βουλιαγμένης! Να υποστηρίζει την ομάδα της Βουλιαγμένης επειδή είναι προπονήτρια η αδερφή του το καταλαβαίνω. Να εκδηλώνεται ως
φίλαθλος, επίσης το καταλαβαίνω...
Αλλά ρε σύντροφε Πάνο, να απαντάς με άσεμνες χειρονομίες επιδεικνύοντας το τροφαντό μεσαίο σου δάχτυλο στους οπαδούς του Ολυμπιακού ή να τους απειλείς ότι θα τους συλλάβεις, δεν πάει πολύ; Και ποσώς με απασχολεί αν ήταν Ολυμπιακοί αυτοί που απείλησες με τις σεξουαλικές σου...επιδόσεις ή όχι!!!
Έχεις καταλάβει αγοράκι μου ότι είσαι υπουργός Άμυνας; Έχεις συνειδητοποιήσει πόσο σοβαρή είναι η καρέκλα που κάθεσαι; Λίγη ντροπή δεν υπάρχει;

Ο ίδιος ο κ.Καμμένος μετά τον σάλο έκανε μια μικρή δήλωση στον SportFM.gr αναφέροντας «… έβριζαν από την πρώτη στιγμή την οικογένειά μου, την αδερφή μου Αλεξία και εμένα. Κι όλα αυτά μπροστά στον 11χρονο γιο μου».
Μάλιστα, το θέμα ξεκίνησε από τον αντιπρόεδρο της ΝΔ Αδωνι Γεωργιάδη, ο οποίος μέσω του Twitter ζητούσε εξηγήσεις από τον Υπουργό Αμυνας για τις φωτογραφίες με τις άσεμνες χειρονομίες.



 Φωτογραφία του Νίκος Στέφος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.