Παρασκευή, 10 Μαρτίου 2017

Είναι Κρητικός, γοητευτικός και ανιψιός πασίγνωστου πολιτικού!

Είναι Κρητικός, γοητευτικός και ανιψιός πασίγνωστου πολιτικού!
Πηγή: entertv.gr
 Ο 33χρονος Κρητικός είναι  γόνος πολιτικής οικογένειας που από τα έδρανα του Πανεπιστημίου του Πάντειου βρέθηκε στο χώρο της γαστρονομίας. 
«Η γαστρονομία και ο τουρισμός είναι το καλύτερο brand για το εξωτερικό, χρειάζονται καινοτομίες, νέες ιδέες και επιχειρηματικές πρωτοβουλίες, η Κρήτη είναι από τους κορυφαίους προορισμούς των τουριστών και αυτό πρέπει να το αξιοποιήσουμε όλοι», σημειώνει ο Αλέξανδρος Μαρκογιαννάκης. Με όπλο την αποφασιστικότητα, τη διάθεση για
δουλειά, τις νέες ιδέες αλλά και την τεχνογνωσία δεν είναι πλέον λίγοι οι νέοι που στρέφονται στο χώρο του επιχειρείν το τελευταίο χρονικό διάστημα προτάσσοντας τη διάθεση για νέες επιχειρηματικές επενδύοντας σε κάθε περίπτωση στην υψηλή τεχνολογία, στην πληροφορική και στις απαιτήσεις της σύγχρονης ανταγωνιστικής αγοράς. Αυτό αναδείχτηκε με σαφήνεια στο 1ο Roadshow Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας “StartingUp”, που διοργανώθηκε τη Δευτέρα στην Κρήτη και συγκεκριμένα στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Χανίων. Συναντήσαμε έναν από τους νέους επιχειρηματίες που το τελευταίο χρονικό διάστημα πήρε το δικό του ρίσκο σε μία μεταβατική εποχή υψηλών απαιτήσεων στον επιχειρηματικό χώρο και δη στο χώρο της γαστρονομίας.
Γέννημα θρέμμα Κρητικός και μάλιστα γόνος πολιτικής οικογένειας, ο Αλέξανδρος Μαρκογιαννάκης σπούδασε Οικονομικά στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, έκανε μεταπτυχιακό στο MBA Tourism στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και πήρε την απόφαση να μπει δυναμικά στο χώρο της εστίασης και της γαστρονομίας. Εκτός των επιχειρηματικών του ανοιγμάτων ασχολείται επιπλέον έντονα και με θέματα τοπικής αυτοδιοίκησης όντας στο περιφερειακό συμβούλιο Χανίων ως σύμβουλος. Ο ίδιος εξηγεί ότι η καινοτομία ειδικότερα στο χώρο της εστίασης – ο ίδιος διατηρεί καφέ εστιατόριο τόσο στην γενέτειρά του όσο και στην Αθήνα στο κέντρο – είναι μονόδρομος στις μέρες μας σε μία εποχή που όπως εξηγεί η Ελλάδα έχει ως βασικό μοχλό ανάπτυξης τον τουρισμό που αποτελεί ίσως τη βασική πηγή εσόδων λόγω προσέλκυσης τουριστών στη χώρα. 
«Ο τουρίστας έχει υψηλές απαιτήσεις, θέλει να επισκέπτεται την Ελλάδα να απολαμβάνει όχι μόνο βόλτες σε παραδοσιακά στέκια της Αθήνας, της Κρήτης ή άλλων προορισμών. Κακά τα ψέματα η γαστρονομία και οι υψηλού επιπέδου παροχές σε αυτό το κομμάτι του θεματικού τουρισμού έχει μεγάλη σημασία. Προσανατολισμός όλων μας ως νέοι επιχειρηματίες που δραστηριοποιούμαστε στο χώρο της εστίασης είναι αυτός. Έτσι ανεβαίνει το επίπεδο, γινόμαστε ανταγωνιστικοί και βέβαια με σημαντικές πρωτοβουλίες καινοτόμες ανεβαίνει το επίπεδο και όταν γίνεσαι ανταγωνιστικός σε επίπεδο παροχών αυτό οδηγεί σίγουρα σε μονοπάτια επιτυχίας. Ξεκίνησα αυτό το ταξίδι στον χώρο του επιχειρείν από την Αθήνα, κολύμπησα στα βαθιά, αλλά, δεν αποκλείω στο επόμενο διάστημα να κάνω κάτι αντίστοιχο και στην Κρήτη», σημειώνει ο Αλέξανδρος Μαρκογιαννάκης.
Όπως εξηγεί για τον ίδιο το να πάρει αυτή την πρωτοβουλία μετά τις σπουδές στο πανεπιστήμιο ήταν ρίσκο αλλά και ο μόνος δρόμος για επιβίωση καθώς όπως λέει ειδικά τα τελευταία χρόνια είναι μεγάλο το κύμα νέων ανθρώπων που θέλουν να κάνουν κάτι δικό τους καθώς βλέπουν ότι οι προοπτικές για και πέρα τόσο στο δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα στενεύουν. «Βοήθησε πολύ το γεγονός ότι έκανα εξειδικευμένες σπουδές στον Τουρισμό μετά το Πάντειο και έτσι ίσως ένιωσα πιο ασφαλής για την επιλογή να μπω δυναμικά στον επιχειρηματικό χώρο της εστίασης και της γαστρονομίας. Παίρνεις το ρίσκο, γιατί δε μπορείς απλά να κάθεσαι θεατής σε μία Ελλάδα που αλλάζει, σε έναν αγώνα δρόμου που πρέπει να κάνεις με όπλο καινοτόμες ιδέες και παροχές για να μπεις στο παιχνίδι της ανταγωνιστικότητας του επιχειρηματικού χώρου. Ειδικότερα ο τομέας της γαστρονομίας είναι ανταγωνιστικός και αυτός είναι άλλωστε και ο στόχος να γίνεται ακόμη περισσότερο για να ανεβαίνει το επίπεδο. Κερδισμένοι είμαστε όλοι μόνο σε αυτή την περίπτωση και σίγουρα θα πρέπει η Πολιτεία να μας στηρίζει και να βοηθά τέτοιες πρωτοβουλίες ουσιαστικά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου